close
تبلیغات در اینترنت
گزارش کارآموزی تعمیرات و عیب یابی خودرو
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 3
  • بازديد امروز : 282
  • بازديد ديروز : 572
  • آي پي امروز : 12
  • آي پي ديروز : 44
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 1,567
  • بازدید ماه : 10,477
  • بازدید سال : 32,188
  • كل بازديدها : 671,588
  • ای پی شما : 54.226.23.160
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 02 اسفند 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

گزارش کارآموزی تعمیرات و عیب یابی خودرو

قیمت:59000ریال

گزارش کارآموزی تعمیرات و عیب یابی خودرو

فایل word قابل ویرایش

 

مقدمه :

در اين تعميرگاه چهار نفر به عنوان تعميركار كار و چند نفر به عنوان كارآموز و شاگرد مكانيك مشغول به كار مي باشند و اين تعمرگاه از سالهاي قبل از انقلاب تا كنون بوده كه در چند سال اخير با پيشرفت هاي چشمگير به كار خود ادامه داده و با گسترش دادن اين واحد و اضافه كردن دستگاهها و وسعت دادن به تعميرگاه روز به روز به پيشرفت كار خود ادامه مي دهد و چون اين تعميرگاه از سالهاي خيلي قبل در اين مكان مي باشد و با شناخته شدن بين مردم و اهالي شهرستان و ارائه كار خوب در تمام اوقات روز ماشينهاي زيادي به اين مكان مراجعه و رفع عيب مي كنند؛ و بنده نيز كارآموزي خود را در اين تعميرگاه بوده ام و از تجارب استادكاران استفاده برده و در پيشبرد علم خود كه در دانشگاه خوانده بودم استفاده كرده و نكات آموزنده خوبي را ياد گرفته ام با اميد روز افزون براي تمام كساني كه در اين امر و براي پيشبرد علم و آگاهي مردم مي كوشند

 

دستگاه تنظيم موتور و سوخت به طور اتوماتيك

دستگاه سوخت سنج ( چهار گاز )

سنسورهاي مورد استفاده در Air Bag

سنسورهاي ايمني (C)

تحليل گر و سيستم كنترلي مورد استفاده در Air Bag

انواع سيستمهاي جرقه زني پلاتيني و ترانزيستوري

1-سيستم جرقه زني پلاتين دار

2-سيستم هاي جرقه زني ترانزيستوري

الف ) سيستم جرقه زني ترانزيستوري پلاتين دار

ب ) سيستم جرقه زني ترانزيستوري با به كار گيري نيروي هال TI- H

پ ) سيستم جرقه زني ترانزيستوري القايي TI-I

شبكه مالتي پلكس بر روي خودرو هاي پژو

سيستم هاي مداري الارم لنت ترمز پژه 405

تشريح عملكرد سيستم

روشهاي چك كردن قطعات سيستم

عيب يابي سيستم

لامپ پشت آمپر روشن نمي شوند

چراغ خطرهاي عقب روشن نمي شوند

توربو شارژر و نقش آن در تقويت موتور

يك توربو شارژر از دو قسمت اصلي تشكيل شده است

تقويت بيش از حد

كندي يا تنبلي توربو (Turbo Lag)

استفاده از دريچه فرعي

استفاده از بلبرينگ

استفاده از پره هاي سراميكي در توربين

توربوشارژرهاي طبقه اي

استفاده از خنك كن مياني

سيستم مداري شيشه بالابرهاي درب عقب پژو پرشيا

تشريح عملكرد سيستم

سيستم مداري قفل مركزي

تشريح عملكرد سيستم

عيب يابي سيستم

سيستم مداري فن GLX

تشريح عملكرد سيستم

مراحل كاركرد يونيت فن ها

1-دور تند – خودرو روشن

2-قطع كولر – خودرو روشن

3-روشن شدن چراغ STOP – خودرو روشن

4-دور كند – خودرو خاموش

نكته مهم

خاصيت هيسترزيس پاپس ماند

هواگيري سيستم حلقه – بسته گردش آب

نكته مهم

ارتباط سيستم كنترل يونيت فن ها با سيستم كولر

عيب يابي سيستم

فن ها در دور كند كار نمي افتند

فقط فن سمت راننده در دور تند مي چرخد

فقط فن سمت شاگرد در دور تند مي چرخد

فن ها در دور تند كار نمي افتند

تشريح عملكرد سيستم

عيب يابي سيستم

آينه هاي برقي خودرو كار نمي كنند

تشريح عملكرد سيستم

واحد كنترل الكترونيكي يا ECU

رله دوبل يا Double Relay

انژكتورها

سنسور سرعت خودرو

سنسور دور موتور

استپ موتور

سنسور موقعيت دريچه گاز

سنسور فشار هواي ورودي

سنسور دماي هواي ورودي

كويل دوبل

چراغ اخطار و دور سنج

گرمكن هوزينگ دريچه گاز

سنسور دماي آب رادياتور

پمپ بنزين برقي

كانكتور عيب يابي سيستم

ارتباط برق ECU با سنسورها و فرمان – برها

روش كربن گيري سر سيلندر و پيستونها و رينگها و سوپاپها

طريقه فيلر گيري سوپاپها

طريقه رگلاژ ترمز دستي

طريقه تنظيم كاربراتور

طريقه تنظيم كاربراتور هاي اتوماتيك پيكان

طريقه ترتيب واير چيني

بازديدهاي ماشين در زمانهاي مختلف

بازديدهاي هفتگي يا هر 400 كيلومتر

بازديد هاي سه ماهه يا هر 4800 كيلومتر

بازديد هاي شش ماهه يا هر 9600 كيلومتر

بازديد هاي ساليانه

اطلاعات كلي موتور هاي اتومبيل پيكان

اطلاعات اندازه هاي موتورهاي تخت و غير تخت

موتورهاي غير تخت معروف به دو لوكس

هنگامي كه توسط سوئيچ ايتارت زده مي شود استارت نمي چرخد

موتور بيش از حد معين روغن مصرف مي كند

قدرت موتور كم است

موتور توليد صداي مكانيكي اضافي مي نمايد

موتور جوش مي آورد و تنها در اين حالت است كه رادياتور آب كم مي كند

سيستم خنك كننده آب كم مي كند و در موقعيكه سيستم پراز مايع است موتور جوش نمي آورد

آمپر آب معيوب

ترموستات معيوب است

مشخصات سيستم خنك كننده موتورهاي 1500 سي سي و 1725 سي سي

پدال قبل از بكار انداختن ترمزها راه زيادي را طي مي كند (يا اصطلاح ترمز خيلي پائين مي گيرد)

لقمه ترمزها و يا لنت پرچ شده برروي كفشكها آلوده به روغن شده اند

هنگاميكه ترمز بكار مي افتد اتومبيل به يك سمت مي كشد

هنگامي كه ترمز گرفته مي شود ، پدال به صورت اسفنجي پائين مي رود

مشخصات سيستم ترمز پيكان

مشخصات گيربكس پيكان

تنظيمات

نسبت دندها

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید