close
تبلیغات در اینترنت
ضوابط و معیار های طراحی معماری(دانشگاه)(پاورپوینت)
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 43
  • بازديد ديروز : 859
  • آي پي امروز : 14
  • آي پي ديروز : 183
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديد هفته : 7,468
  • بازدید ماه : 10,604
  • بازدید سال : 51,522
  • كل بازديدها : 587,365
  • ای پی شما : 54.158.208.189
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 311
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 29 مهر 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

ضوابط و معیار های طراحی معماری(دانشگاه)(پاورپوینت)

قیمت:129000ریال

موضوع :

ضوابط و معیار های طراحی معماری(دانشگاه)(پاورپوینت)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

تعدادی از سر فصل های پروژه:

نخست به تعریف دانشکاه می پردازیم

اانواع طرحهای جامع دانشگاهی

ساخت مکان بر اساس تسلط بنا

ساخت مکان بر اساس تسلط منظر

نقشه‌های کالج گونه

نقشه‌های خطی

نقشه‌های شبکه‌ای

نقشه‌های دارای قطعات مجزا

نقشه‌هایی با رشد مولکولی

نقشه‌های شعاعی

نقشه‌های پیش‌بینی نشده

اولویت های متغیر در محوطه‌های دانشگاهی قرن بیستم

دانشگاه اوهایواستیت (کلمبوس آمریکا) و دانشگاه بریتیش کلمبیا (ونکوور کانادا) از نمونه های خوب در این مورد هستند

خط آسمان

مکان یابی ساختمانهای اصلی

گسترش رایانه در دانشگاه

طراحی منظر

محیط زیست‌گرایی

محوطه‌های درون شهری

نمودار مفهومی برای یک کتابخانه

سالن های سخنرانی

طراحی یک دانشکده معماری

اهمیت محوطه دانشگاهی در چیست؟

تکامل گونه‌های ساختمانی و ....... به همراه توضیح کامل + عکس (این بسیار جامع و حرفه ای و با چیدمانی زیبا و آماده تحویل می باشد.) قابل ویرایش.

 

بخشی از پروژه:

عملکرد هر فضا تابعی از انسان است و استفاده هایی است که انسان به عنوان یگانه موجودی که روح فضا را درک میکند،از فضا دارد. حال این فضا می خواهد یک بیمارستان باشد، یا یک مرکز تفریحی یا یک آرامگاه یا ... آنچه که مهم است شناخت نیازهای انسان در آن فضایی ست که میخواهیم طراحی کنیم برای تعیین درست تر این نیازها بایدعواملی مانند فرهنگ ، اقلیم ، اقتصاد ، جامعه شناسی و... را مورد دقت و بررسی قرار دهیم.

برای بررسی عملکرد فضا ها در یک دانشکده ،ابتدا نیازمند یک شناخت صحیح و دسته بندی کلی هستیم که با کمک این دسته بندی و جزء جزء کردن فضا ها ،راحت تر بتوانیم کار بررسی را انجام دهیم. هدف از طراحی فضای آموزشی،حل کردن روابط فضایی مورد نیاز جهت فرآیند آموزش است. به این معنا که مکانهایی که امر آموزش در هر رشته ای نیازمند آن فضا ها و امکانات است،به چه صورت و با چه نظمی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند هدف نهایی را به بهترین صورتی حاصل کنند و...



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید