close
تبلیغات در اینترنت
پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 72
  • بازديد ديروز : 147
  • آي پي امروز : 14
  • آي پي ديروز : 37
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديد هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 4,012
  • بازدید سال : 27,983
  • كل بازديدها : 563,826
  • ای پی شما : 54.224.220.72
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 311
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : جمعه 26 مرداد 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

قیمت:150000ریال

موضوع:

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

شناسایی فرآیند روانی وفاداری مصرف کننده به نام تجاری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است(چادهوری و همکاران ،2001)ادبیات موجود دیدگاه های مختلفی را در این موضوع ارائه می کند. این مطالعات اغلب مفاهیم محوری و مرکزی مختلفی مانند : اعتماد (مورگان و هانت ،1994)، رضایت مشتری(گاربارینو جانسون و الیور، 1999) و ارزش درک شده (سیردشماخ و همکاران ،2002 و سوینی و ستار،2001) برای وفاداری به نام تجاری پیشنهاد می کنند. یک رویکرد یکپارچه که دربردارنده این سازه به مفهوم جامع در حال ظهور است(گاربارینو جانسون، 1999 ؛هاریس و گود،2004). تا امروز در ادبیات بازاریابی توجه کافی به سابقه شناسایی اجتماعی نام تجاری نشده است(به عنوان مثال، هویت نام تجاری و شناسایی نام تجاریت) و ایم موضوع هنوز در چارچوب های سنتی ثبت نمی شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که چشم انداز هویت اجتماعی می تواند دلایل روشنگری در توصیف رابطه بین یک شرکت و سهامدارانش باشد( آهرن و همکاران، 2005؛ باتاچاریا و سن، 2003؛ موخرجی و هی، 2008). یک دیدگاه هویت اجتماعی مدافع بررسی انگیزه های هویت مصرف کنندگان که به طور خاصی به خود ابرازی ، فزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در یک رابطه در حال بهبود بین شرکت و نام تجاری می پردازند ، است(باتاچاریا و سن، 2003؛ اسکالاس، 2004).

مطالعات اخیر شواهدی در مورد اثرات هویت و شناسایی نام تجاری در وفاداری است (هی و لی، 2010؛ مارین و همکاران، 2009). با این حال، تحقیقات اندکی بر روی یکپارچه سازی متغیر هویت اجتماعی با متغیرهای تغییر اجتماعی در توضیح وفاداری به نام تجاری موجود است. از آنجا که هر دو فرایند شناسایی اجتماعی (ریند فلیسچ و همکاران،2009) و تفاسیر از پویایی های خدمات (به عنوان مثال ، ارزش ،رضایت و اعتماد)(هارسی و گود ،2004) کمک به فرآیندهای روانی مصرف کنندگان، ترکیب هر دو فرایند به یک مفهوم وسیع تری از شکل گیری وفاداری به نام تجاری به نظر می رسد به طور مستقیم منطقی است.

انتقال به یک الگوی بازاریابی رابطه مند وفاداری به نام تجاری را به عنوان یک شاخص مرکزی از قدرت رابطه مشتری قرار می دهد.

بنابراین سوال اصلی در اینجا این است که آیا دیدگاه هویت اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری تاثیر دارد ؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید