close
تبلیغات در اینترنت
طرح کسب و کار تولید روغن خام ( روغن نباتی )
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 290
  • بازديد ديروز : 1,415
  • آي پي امروز : 32
  • آي پي ديروز : 50
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 2,460
  • بازدید ماه : 10,962
  • بازدید سال : 63,146
  • كل بازديدها : 702,546
  • ای پی شما : 3.90.56.90
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 29 فروردین 1398

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

طرح کسب و کار تولید روغن خام ( روغن نباتی )

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح کسب و کار تولید روغن خام ( روغن نباتی )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)



خلاصه اجرایی(مدیریتی):

تأسیس یك واحد تولید روغن خام از دانه های روغنی مثال تخم پنبه، سویا، آفتابگردان، كلزا و ذرت برای احداث و ایجاد یك واحد تولید روغن خام نیاز به تأسیسات و ماشین آلات خاص این ماده غذایی می باشد و مراحل ایجاد و تأسیس یك واحد تولید روغن خام بشرح زیر می باشد:

1- برای شروع و رسمیت واحد بایستی ابتدا یك واحد و یا شركت را به ثبت شركتها معرفی و آن را به ثبت رساند.

2- سرمایه اولیه مورد نیاز جهت راه اندازی یك واحد تولیدی در حدود پنج میلیارد ریال (000/000/000/5ریال)

1/2- خرید زمین مورد نیاز

2/2- احداث تأسیسات از قبیل سالن تولید، انبارها و تأمین برق مورد نیاز

3/2- احداث و ایجاد تأسیسات جانبی از قبیل ساختمان اداری، باسكول، مخازن ذخیره و نگهداری روغن خام

4/2- سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه

5/2- امكانات و نیروهای لازم جهت ایجاد فرآیند تولید محصول و بازاریابی فروش و عرضه محصول

بیان آرمان های كسب و كار:

این شركت به تولید ساخت روغن های مایع و جامد در اندازه های مختلف می پردازد و كاركنان باید با نحوه تولید روغن و استفاده از دستگاه های آنجا آشنایی داشته باشند و به نحو احسنت و بر مبنای تقاضا روغن ها را وارد بازار كرده و مورد

بیان ماموریت كسب و كار:

در اول كار باید اقدام به گرفتن اخذ مجوز نمود و سپس به خرید زمین و دستگاه ها و ماشینهای مورد نظر پرداخت و شركت را، راه اندازی نمود.

فرصت های قابل ملاحظه

تهدیدات قابل ملاحظه

نقاط قوت اساسی

نقاط ضعف اساسی

تحلیل صنعت

معرفی محصول یا خدمت

همراه با كیفیت بالا

مدل كسب و كار

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

2- استراتژی قیمت

3- استراتژی مكان

4- استراتژی توزیع

5- استراتژی جذب مشتری





جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید