close
تبلیغات در اینترنت
بررسی روشهای استخراج قوانین انجمنی برای کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 521
  • بازديد ديروز : 77
  • آي پي امروز : 27
  • آي پي ديروز : 32
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديد هفته : 598
  • بازدید ماه : 15,972
  • بازدید سال : 50,808
  • كل بازديدها : 690,208
  • ای پی شما : 52.201.27.211
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 06 فروردین 1398

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

بررسی روشهای استخراج قوانین انجمنی برای کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری

قیمت:250000ریال

 

موضوع :

بررسی روشهای استخراج قوانین انجمنی برای کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

پیشگفتار

اغلب از داده كاوي براي كشف و مدلسازي در فرايند كشف دانش استفاده مي شود. در داده كاوي چندين فعاليت صورت مي پذيرد که عبارتند از: بخش بندي؛ مانند اين كه يك شرکت چه مشترياني دارد.طبقه بندي؛ مانند اینکه آيا يك فرد مشتري آينده خواهد بود.توضيح محتوي؛ مانند این که چه صفت هايي مشتري آينده را مشخص مي سازد.پیش بيني؛ تحليل تغييرات مانند اینکه چرا رفتار مشتريان تغيير مي كند و تحليل وابستگي و استقلال مانند اینکه چگونه بازاریابی بر رفتار مشتري اثر مي گذارد؟

در این نوشتار کلیه مطالب طی چهار فصل بیان می گردند.در فصل اول به آشنایی با قوانین انجمنی در داده کاوی می پردازیم.در فصل دوم به آشنایی با داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم در این فصل الگوریتم های داده کاوی مربوط به قوانین انجمنی به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند.در فصل سوم به کاربرد روشهای قوانین انجمنی در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم. قوانین انجمنی برای انتقال و پالایش ارزش مشتری کاوش شده و به همراه مدیریت ارتباط با مشتری برای ارتقای ارزش مشتری، سازمان می تواند به سادگی بازاریابی پروژه سفارشی شده را انجام داده و منجر به مدیریت رابطه مشتری، برای ارتقای ارزش مشتری شود.در فصل چهارم به جمع بندی پرداخته و برای ادامه مسیر پیشنهاداتی ارائه می گردد.

 


فهرست

فهرست جدول ها و شکل ها

فصل اول:آشنایی با قوانین انجمنی در داده کاوی

فصل دوم: آشنایی با داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری

2-1.مقدمه

2-2.کاربرد داده کاوی در CRM

2-3.تعریف مدل RFM

2-4.الگوریتم ARM

2-5. الگوریتم Apiriori

2-6. مدلRFMDT

2-7. الگوریتمApiriori نظارتی

2-8.کاوش قوانین انجمنی با استفاده از الگوریتم استقرائی

2-9.خوشه بندی

فصل سوم: کاربرد روشهای قوانین انجمنی در مدیریت ارتباط با مشتری

3-1.مقدمه

3-2. الگوریتمRFM

3-3.تقسیم مشتری و مدلهایRFM

3-4. قوانین انجمنی

3-5.سیستم توصیه‌گر پیشنهادی

3-6.پژوهش کاوش قانون انجمنی براساس تحلیل مفهوم رسمی

3-7. کاربرد تحلیل مفهوم رسمی در کاوش قانون انجمنی CRM

3-8. الگوریتم استقرایی

3-9. مدل خوشه بندی

3-10.انتخاب ويژگي با استفاده از قوانين رابطه‌اي

3-11. کاوش قانون انجمنی

3-12. کلاسبندی و پیش بینی

3-13. الگوریتم RST

فصل چهارم: جمع بندی و پیشنهادات

مراجع

 

 

فهرست جدول ها و شکل ها

جدول 2-1

جدول 2-2

جدول 2-3

جدول 2-3

جدول 2-4

جدول 2-5

جدول 2-6

جدول 2-7

جدول 3-1

جدول 3-2

جدول 3-3

جدول 3-3

جدول 3-4

جدول 3-5

جدول 3-6

جدول 3-7

جدول 3-8

جدول 3-9

شکل 2-1

شکل 2-2

شکل 2-3

شکل 2-3

شکل 2-4

شکل 2-5

شکل 3-1

شکل 3-2

شکل 3-3

شکل 3-4

شکل 3-5

شکل 3-6

شکل 3-7

شکل 3-8

شکل 3-9

شکل 3-10

شکل 4-1

 

 

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید