close
تبلیغات در اینترنت
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه - 9
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 109
  • بازديد ديروز : 377
  • آي پي امروز : 8
  • آي پي ديروز : 24
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 2
  • بازديد هفته : 109
  • بازدید ماه : 16,601
  • بازدید سال : 74,404
  • كل بازديدها : 610,247
  • ای پی شما : 54.159.44.54
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 28 آبان 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

فرمول Gaussian Quadrature

قیمت:50000ریال

 

موضوع :

فرمول Gaussian Quadrature

فرمت:PDF

در این کد نویسی، فرمول Gaussian Quadrature محاسبات عددی را به کمک برنامه ی نام آشنای فرترن به بهترین وجه ممکن انجام داده ایم.این کد نویسی در 6 صفحه ی پی دی اف گنجانده شده است که خود نشان از دقیق و کامل بودن آن می باشد.

این پروژه ی کد نویسی بدون عیب و نقض می باشد و به هیچ وجه کپی برداری نیست.به همین علت در هیج جای اینترنت نمی توان آن را پیدا کرد چرا که توسط بنده نوشته شده است.

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه ادبیات حکیم ابوالقاسم فردوسی

قیمت:120000ریال

 

موضوع :

پایان نامه ادبیات حکیم ابوالقاسم فردوسی

فرمت: word (قابل ویرایش)


فصـل اوّل

حکیم ابوالقاسم فردوسی از ستارگان درخشان ادب و فرهنگ ایران است که با آفرینش اثر هنری خویش « شاهنامه » در میان مردم ، شهرتی جهانی یافت . وی در سـال 329 یـا 330 هـ . ق در قـریه ی « پاژ » از ناحیه ی تابران توس پا به جهان هستی نهاد و در سال های 411 تا 416 هـ. ق چشم از جهان فرو بست و متجاوز از هشتاد سال عمر کرد .

فردوسی متعلّق به طبقه ی دهقانان بود. دهقانان طبقه ای از مالکان حدّفاصل میان طبقه ی کشاورزان و اشراف درجه ی اوّل بوده و صاحب مقام و امتیاز اجتماعی خاصّی بودند .

زندگانـی ایـن دسته در کـاخ هایی که در زادگاه خود داشتـند می گذشت و تا حـدود حمله ی مغول به تدریج بر اثر فتنه ها و آشوب ها و تضییقات گوناگون از بین رفتند . اینان در حفـظ نژاد و نسـب و تاریـخ و رعایـت آداب و رسـوم ملّـی ، تعـصّب و سختگیـری خـاص می کردند .

ظاهراُ بین سی و پنج تا چهل سال بیشتر نداشت که دقیقی شاعرحماسه پرداز و هم ولایتی او که نظم روایات ملّی ایران را چند سال پیش آغاز کرده بود ، در سنّ جوانی به دست غـلامش کشته شد . طبع خداداد و قریحه ی خلّاق و گشاده زبانی و وسعت اطلّاع فردوسـی ، آرزوی به نظم درآوردن شاهنـامه را پیوستـه در وی تقویـت می کـرد و او را به تکـاپو در جـهـت نـظم داستان های شاهنامه برمی انگیخت . وی از روی خداینـامه ی مـنثور که دربرگیـرنده ی تاریـخ شـاهان قدیم ایران بود و به امر ابومنصور محمد بن عبدالرّزاق توسی فراهم آمده بود ، سرودن شاهنامه را آغاز کرده ، با دقّت و امانتداری بسیار آن داستان هـای منثـور را به نظم در می آورد و هرگاه فرصتی می یافت به بیان اندیشه های خود در زمینه های مختلفی چون پندو اندرز، ستایش خرد و خردمندی و راستی و نیکی نیز می پرداخت .

پس از سرودن بیش از دو ثلث کتاب ، محمود غزنوی به جای پدر نشست . فردوسی که بر اثر مرور زمان و خشکسالی های پیاپی املاک خود را از دست داده بود ، در اواخر عمر بر اثر تنگدستی یا به دلیل بقای کتاب خود به این اندیشه افتاد که شاهنامه را به نام محمود کند امّا نظر بر این که شاهنامه اثری ایرانی محسوب می شد و به کام ترکان تلخ می آمد و فردوسی شیعه مذهب و محمود سنّی بود و نیز به سبب شعر ناشناسی محمود و حسد حاسدان ، این کتاب مقبول طبع سلطان غزنه واقع نشد و قدر کار بزرگ استاد توس را ندانست . از این رو سال های آخر عمر را در تنگدستی گذراند و سرانجام در سال 411 هـ .ق هجری درگذشت .

فردوسی در آغاز داستان بیژن و منیژه که آن را در روزگار جوانی سروده ، از « یکی مهربان » که در سرای خود داشته و « راوی این داستان از دفتر باستان » بوده ، سخن می گوید که برخی برآنند وی همسر شاعر بوده است :

شبی چون شـبه روی شسته به قیـر نه بهـرام پیـدا نه کیـوان نه تیـر (5/6)

نـبـد هـیـچ پیـدا نـشیـب از فـراز دلـم تنـگ شـد زان درنگ دراز

بدان تنـگی انـدر بجستـم ز جـای یکی مهـربان بـودم انـدر سـرای

خروشـیـدم و خواستـم ز و چراغ برفـت آن بـت مـهربـانم ز بـاغ

مرا گفـت شمعت چـبایـد هـمـی شب تـیره خوابـت بیـاید همـی (5/7)

«حکیم نامور توس ، مدّت سرودن شاهنامه را سی و پنج سال ذکر می کند :

سـی و پنـج سـال ازسـرای سپنج بـسی رنـج بـردم بـامید گنج

چـو بـر بــاد دادنــد رنـج مـرا نبـد حـاصـلی سـی و پنـج مرا

(9/381- 382حاشیه)

نیز بر اساس نسخه هایی از شاهنامه مدّت به نظم درآوردن شاهنامه سی سال ذکر شده است :

بسی رنـج بـردم دریـن سـال سی عجـم زنـده کردم بدین پارسـی »

فردوسی شاعری است یکتاپرست و یزدان شناس و شیعی مذهب که خود بارها در شاهنامه به این اعتقاد خویش افتخار می کند و در مقـدّمه ی کتـاب پس از سـتایش پیامـبر اسلام ، دلبستگی و شیفتگی خویش را به خاندان پیامبر آشکار می کند :

بگـفـتـار پیغـمــبرت راه جــوی دل از تیــرگیـها بدیـن آب شوی

گواهی دهم کاین سخنها ز اوست توگویی دوگوشـم پر آواز اوسـت

که من شـهر علمم علیّم در است درست این سخن قول پیغمبراست

منـم بـنـده ی اهـل بیــت نـبـی سـتـاینـده ی خـاک پـای وصی

مزار وی در توس و به قولی در دروازه ی باغ شخصی اوست که آرامگاه کنونی استاد تقریباً در همین حدود ساخته شده است .

شاهنامه

 

بدون تردید هیچ یک از آثار منظوم جهان را نمی توان یافت که همانند شاهنامه در اعماق روح و جان ملّتی اثری جاودانه گذاشته باشد . هیچ ایرانی نیست که این اثر شگرف را به دقّت خوانده و انگشت تحیّر به دندان نگزیده و از صمیم قلب ، بر روان فردوسی درود نفرستاده باشد.

« شاهنـامه که یک حماسـۀ ایـرانی اسـت درحـدود شصـت هزار بیـت دارد و گـوینـدۀ آن ، فردوسی ، که مسلّط بر تاریخ حماسۀ ملی ایران و خود چکیده و نمایندۀ جامع آن می باشد بایـد به نام پدر ادبیّات ایران ستوده شود .»

شاهـنامه یا نامه ی شهـریاران ، به ظاهـر تاریخ ایـران است که از کیومـرث ، نخـستین شاه ، تا یزدگـرد شهریـار ، بازپسیـن شـاه ساسانی را در بـر می گیـرد ، امّا در حقـیقت داسـتان هـا و افسـانه های ملّی و به عبـارت بهـتر اسطـوره و داسـتان و تاریـخ است . مجموعه ی منسجمی از اساطیـر باستـانی و روایـات تاریـخ سنـّتـی و داسـتان های پـهلـوانی اسـت که سرگـذشـت اقـوام ایرانی را در چهارچوب آرمان ملّی منعکس می سازد و شهریاران و پهـلوانان نماینده ی شـخصّـیت انسان ایرانی و ایستادگی و نبرد غم و شادی او و نیک بختی و تیره روزی او به شمار می رود .

« شاهنامه حماسۀ داد و قانون است . حماسۀ مقاومت بی تزلّزل در مقابل هر چه اهریـمنی است . حس غروری که درشاهنامه هست همان اندازه که به پیروزی های مادّی تکیه دارد به پیروزی های معنوی هم پیوسته است و برای همیشه زنده خواهد ماند .»

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx( wordقابل ویرایش) در اختیار شما قرار

می گیرد.

تعداد صفحات:129


""

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پایان نامه در مورد پتانسیل های معدنی

قیمت:250000ریال

موضوع :

پایان نامه در مورد پتانسیل های معدنی

فرمت: pdf

بخشی از متن اصلی

در این فایل پتانسیل های معدنی استان قم با نگرشی ویژه بر معدن مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت pdf دراختیار شما قرار می گیرد

 

 

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت pdfدر اختیار شما قرار

می گیرد.

تعداد صفحات:239



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تاثير برنامه هاي ماهواره اي بررشد اجتماعي نوجوانان

قیمت:100000ریال

موضوع :

تاثير برنامه هاي ماهواره اي بررشد اجتماعي نوجوانان

فرمت: word (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

- چكيده 1

-فصل اول 3

- مقدمه 4

- بيان مسئله 5

- اهميت ضرورت پژوهش 6

- هدف كلي 7

-تعاريف نظري پژوهش 8

-فصل دوم 9

-رشد اجتماعي نوجوان 1 10

- رشد اجتماعي نوجوان 2 13

- رشد اخلاقي و اجتماعي جواني 15

-رشد اجتماعي 16

-تصميم دشوار براي ماهواره 17

-تاثير مادر در رشد اجتماعي كودك 20

-رشد بدني تند 21

- رفتارهاي ناهنجار نوجوان 22

-چرا رشد اجتماعي ضروري است 25

-رشد و تكامل اجتماعي 26

- تغيير رفتار اجتماعي در نوجواني 30

-ديدگاه هاي مختلف در مورد رشد اجتماعي 31

- تعريف ارتباط 33

-كاركردهاي وسايل ارتباط جمعي 34

-وضعيت تلويزيون ايران 37

- اثرات ووسايل ارتباط جمعي 42

- نقش آموزشي و آگاهي بخشي 43

- رسالت ووظايف ارتباط جمعي 46

-عوامل موفقيت رسانه ها در جلب مشاركت مردم 48

- نقش رسانه ها در شگل گيري افكار عمومي 50

- درد تنهايي 53

- قضاوت 57

- انتقاد 60

- سوال هاي زياد و نامناسب 66

- احساس گناه ، پشيماني ، تاسف 71

- فصل سوم 73

- جامعه آماري مورد مطالعه 74

-تعيين حجم نمونه و روش نمونه گيري 75

-روش اجراي پژوهش 79

- فصل چهارم 81

- مقدمه 82

- جدول آماري پژوهش 83

- فصل پنجم 86

- بحث و نتيجه گيري 87

- محدوديت هاي پژوهش 90

- پيشنهادات پژوهش 91

- منابع و ماخذ 92

 

 

چکيده

رشد اجتماعي فرآيندي است که از طريق آن فرد، آگاهيها، ارزشها، برقراري روابط اجتماعي و مهارتهاي اجتماعي را کسب مي کند و اين اکتسابات او را قادر مي سازند که با جامعه وحدت يابد و به نحوي انطباق يافته رفتار کند). نظيري، 1381)

مسئله ماهواره در سطح بين الملل در سال 967 در کميته فرعي حقوقي استفاده صلح جويانه از فضاي ماوراي جو مطرح شد. يعني پخش مستقيم ماهواره هنگامي مورد توجه قرار گرفت که تحولات تکنولوژي آنچنان پيشرفته نبوده و به گفته دکتر داود باوند، کارشناس حقوق بين الملل و استاد دانشگاه هدف اوليه استفاده از ماهواره در دهه 60 بيشتر براي توسعه آموزش از جمله مبارزه با بي سوادي بود، بخصوص در جوامعي مثل: استراليا، روسيه و هند که قلمرو گسترده اي داشتند روستاهاي دور دست نمي توانستند از امکان آموزشي و تحصيل برخوردار باشند). هاشمي، (1381

اينک در پژوهش حاضر نظر بر اين است که بدانيم اين تکنولوژي پيشرفته چه رابطه اي با رشد اجتماعي نوجوانان جامعه کنوني ما دارد؟ فرضيه هاي پژوهش عبارتند از:

ـ بين تماشاي برنامه هاي ماهواره و رشد اجتماعي نوجوانان 15 الي 18 ساله رابطه وجود دارد.

ـ بين دختران و پسران دبيرستاني در ميزان رشد اجتماعي تفاوت وجود دارد.

جامعه آماري پژوهش حاضر عبارت است که از کليه نوجواناني که در سال تحصيلي 86-85 در دبيرستانهاي شهر ابهر مشغول به تحصيل مي باشند و نمونه پژوهش عبارت است از 30 نفر نوجواني با گرايش به برنامه هاي ماهواره که حداقل روزانه يک ساعت به تماشاي برنامه هاي تلويزيوني ماهواره مشغولند و 30 نفر نوجواني که هيچ علاقه اي به تماشاي اين برنامه ندارند. از اين ميان نيمي از اين افراد را دختران و نيمي ديگر را پسران تشکيل مي دهند.

پس از انتخاب جامعه و نمونه تعدادي از نوجوانان مدارس دولتي انتخاب و پس از مصاحبه از آنان، نتايج دسته بندي شده و با توجه به اهداف و سوالات پژوهش مورد مطالعه و تجزيه و تحليل قرار گرفت که نتايج حاصل عبارتند از:

1ـ رابطه معنا دار و معکوس بين تماشاي ماهواره و رشد اجتماعي وجود دارد بطوري که هر چه تمايل به تماشاي ماهواره بيشتر باشد رشد اجتماعي ضعيفتر خواهد بود.

2ـ تفاوت بين دختران و پسران نوجوان در ميزان رشد اجتماعي معنا دار است. بدين صورت که پسران بيش از دختران رشد اجتماعي دارند.

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx( wordقابل ویرایش) در اختیار شما قرار

می گیرد.

تعداد صفحات:100

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تاثير موسيقي در كاهش اضطراب

قیمت:80000ریال

موضوع :

تاثير موسيقي در كاهش اضطراب

فرمت: word (قابل ویرایش)

بخشی از متن اصلی

مقدمه

مهمترين عاملي كه بر اساس نظريه تحليل رواني علت تمام بيماريهاي رواني محسوب مي شود اضطراب است كه جهت كنترل اين عارضه بايد موارد و يا گزينه هايي را در زندگي وارد كنيم كه در مكتب تحليل رواني نقش برجسته اي دارد به نظر فرويد اضطراب به عنوان يك تكانه من است يعني به همان صورت كه اگر بدن دچار زخم و التهاب و بيماري گردد اولين نشانه آن به صورت تب ظاهر مي شود اگر فرد از نظر رواني دچار مسئله و مشكل شود اولين نشانه آن به صورت اضطراب جلوه گر مي شود و اضطراب هم علت محسوب مي شود و هم معلول يعني علت بيماري از ناراحتيهاي رواني اضطراب است ، همچنين هر گاه شخص با يك مسله و مشكل رواني مواجه گردد كه موجب كه موجب به هم خوردن تعادل رواني وي گردد احساس اضطراب مي كند فرويد اضطراب را به سه نوع تقسيم كرده است الف : اضطراب واقعي و هنگامي كه تجربه مي شود و اضطراب نوروتيك زماني بروز مي كند كه تكانه هاي نهاد موجب تهديد فرد در برابر قطع كنترلهاي من و ظهور رفتارهايي كه منجر به تنبيه وي خواهد گرديد مي شوند و اضطراب اخلاقي وقتي ظاهر مي شود كه فرد عملي بر خلاف وجدان اخلاقي يا ارزشهاي اخلاقي خويش انجام داده يا حتي در نظر دارد كه انجام بدهد به همين دليل احساس گناه مي كند ساختمان شخصيت هر فرد داراي سه قسمت است كه نهاد قسمتي از شخصيت است كه زيست شناسي فطري را شامل مي شود و تابعه اصل لذت جويي است . نهاد همواره به دنبال كسب لذت است و بدون توجه به واقعيت مي خواهد به حداكثر لذت برسد كه توجه به ظاهر زندگي و تمايل به موسيقي و زيباييهاي زندگي مي تواند جزء همين اصل لذت جويي باشد كه خود اين مساله باعث كاهش اضطراب در افراد مي شود در حالي كه من تابع اصل واقعيت است و كوششهاي آن در جهت رسيدن به لذت توجه به واقعيت است به عبارت ديگر نهاد خواهان بي چون و چراي لذت هاست و ارضاي فوري خواستها را بدون توجه به واقعيت جست و جو مي كند وقتي كه شخص با مسئله اي مواجه مي شود در رابطه با من خويش آن را ادراك مي كند درباره ان فكر مي كند و نسبت به آن عمل مي كند به عبارت ديگر من هر فرد داننده ، كوشنده ، تصميم گيرنده ، مضطرب شونده و انجام دهنده اصلي رفتارهاي فرد محسوب مي شود . كه اساس عملكردهاي من پيش فرضهاي است كه فرد درباره خود و دنياي خود مي سازد ( حسين آزاد – انتشارات بعثت ) .

 

 

بيان مساله

ممكن است اضطراب را نوعي درد داخلي دانست كه سبب ايجاد هيجان و به هم ريختن تعادل موجود مي شود و چون بشر دائماً به منظور برقراري تعادل كوشش مي كند بنابراين مي توان گفت ه اضطراب يك محرك بسيار قوي است امكان دارد اين محرك مضر باشد و اين خودبستگي به درجه شخصيت افراد كه متوجه فرد است اضطراب متعادل يا نرمال آن است كه به شدت عكس العمل متناسب باشد با مقدار خطر و اين خود مفيداست زيرا شخص را وادار مي سازد كه با موفقيت ، خطرات را از خود دفع كند و بنابراين مقدار معتدل اضطراب براي رشد و تكامل صحيح شخصيت لازم است و در واقع هيچ فرد بشري نيست كه مقداري اضطراب نداشته باشد كه توجه به تفريحها و علائق آدمي باشد موسيقي و نقاشي گاهي اوقات مي تواند تاثير مثبت جهت كاهش عوامل رواني و مشكلات روحي در افراد باشد كه در تحقيق حاضر به نوع علاقه به موسيقي پاپ و تاثير آن در كاهش اضطراب به همين موضوع پرداخته و اگر با اين عملكرد ها بتوان مقدار اضطراب را كاهش داده و فرد را به سلامت رواني سوق دهيم ( سيد سعيد محمدي – 1382 )

سوال مسئله

آيا موسيقي پاپ مي تواند تاثير مثبتي در كاهش اضطراب داشته باشد .

اهداف تحقيق

هدف از تحقيق حاضر اين است كه آيا تمايل به موسيقي و نواختن آن مي تواند از اضطراب و دلهره كاهش بدهد يا مخصوصاً اگر موسيقي ، موسيقي پاپ باشد و نوع نواختن وسايل موسيقي مانندگيتار و ... در اضطراب نقش موثري دارد يا نه .

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx( wordقابل ویرایش) در اختیار شما قرار

می گیرد.

تعداد صفحات:75



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پایان نامه در رابطه با تبلیغات

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

پایان نامه در رابطه با تبلیغات

فرمت: word (قابل ویرایش)


فهرست مطالب
مقدمه 1
فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن
1. تبلیغات چیست 4
2. تاریخچه تبلیغات 6
3. پیشینه تبلیغات در ایران 8
فصل دوم: مفاهیم و مبانی
1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 12
2. تاکتیک 13
3. تکنیک 15
4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 21
5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 22
6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 23
7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 25
8. هوش تاکتیکی 26
9. سیستم تبلیغات 27
10. اصل تضاد در تبلیغات 28
11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28
فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)
1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 34
2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات 34
3. تکنیک داد و ستد رایگان 34
4. تکنیک اعتماد 35
5. تکنیک کشش و ارسال 36
6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات 36
7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) 37
فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات
فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
1. تکنیک کلاسیک 43
2. تکنیک تبلیغات باروک 43
3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات 43
4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا 43
5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) 43
6. تکنیک تبلیغات اینده نگر 43
7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) 43
8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) 43
9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) 44
10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) 44
11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) 44
12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) 44
13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) 44
14. تبلیغات چند بعدی 44
15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) 44
16. تکنیک تبلیغات بدوی 45
17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) 45
18. تکنیک تبلیغات چیدمان 45
19. تکنیک تبلیغات اجرایی 45
20. تبلیغات مفهومی 45
21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) 45
پاره آجر تبلیغات 46
فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات
1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول 48
2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر 48
3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی 49
4. تاکتیک نفرت از مخالفت 49
5. تاکتیک انحراف توجه 50
6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه 50
7. خطاها و دام های تبلیغاتی 51
8. دام اطمینان بیش از حد 53

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات
1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات 55
فصل هشتم:
تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات 59
فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
نتیجه گیری 62
منابع و مأخذ 63


مقدمه
سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و...
در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم امیدوارم مورد توجه استاد عزیز جناب آقای عسگری قرارگیرد.
این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx( wordقابل ویرایش) در اختیار شما قرار
می گیرد.
تعداد صفحات:66



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تحقیق تحليل رابطة عوامل شغلي باتعهد سازماني بر اساس مدل ویژگی های شغلی

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

تحقیق تحليل رابطة عوامل شغلي باتعهد سازماني بر اساس مدل ویژگی های شغلی

فرمت: word (قابل ویرایش)


فهرست مطالب

فصل اول

کلیات تحقیق
مقدمه۱
بیان موضوع۲
اهمیت و ضرورت تحقیق۷
فرضیه ها یا سوالهای تحقیق۸
هدف اصلی تحقیق۱۰
روش تحقیق۱۰
جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه۱۱
قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی تحقیق۱۱
منابع گرد آوری اطلاعات۱۲
سوابق مربوط۱۲
روش تجزیه و تحلیل داده ها۱۳
مشکلات و تنگناهای احتمالی تحقیق۱۴
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح۱۴
منابع تحقیق۱۶
فصل دوم ادبیات موضوع
مقدمه۱۸
تعهد سازمانی
ابعاد و تعاریف تعهد سازمانی ۱۹
تعهد عاطفی۱۹
تعهد مستمر ۲۱
تعهد هنجاری ۲۲
عوامل موثر بر تعهد سازمانی ۲۵
عوامل موثر بر تعهد عاطفی ۲۶
عوامل موثر بر تعهد مستمر ۲۹
عوامل موثر بر تعهد هنجاری۳۳
انواع تعهد ۳۵
دیدگاه های نوین درباره تعهد سازمانی ۳۸
دیدگاههایی در مورد کانون های تعهد سازمانی ۳۹
تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی ۴۰
الگوهای چند بعدی ۴۱
سایر دیدگاهها درباره تعهد سازمانی ۴۱
راه کارهایی برای افزایش تعهد سازمانی ۴۶
رابطه میان تعهد حرفه ای و سازمانی ۴۷
مفهوم تعهد حرفه ای ۴۹
دیدگاههای ناظر بر تعارض تعهد حرفه ای و سازمانی ۴۹
دیدگاهای ناظر بر سازگاری تعهد حرفه ای و سازمانی ۵۱
فرایند ایجاد تعهد سازمانی ۵۲
نتایج مطلوب سطوح مختلف تعهد سازمانی ۵۳
تعهد سازمانی و عملکرد شغلی ۵۶
تعهد سازمانی و رفتارهای مبتنی بر تابعیت سازمانی ۵۷
تعهد سازمانی و ماهیت شغل ۵۸
تعهد سازمانی و تاخیر کارکنان ۵۸
تعهد سازمانی و غیبت کارکنان ۶۰
تعهد سازمانی و ترک خدمت ۶۰
نتایج نا مطلوب سطوح مختلف تعهد سازمانی ۶۳
ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی ۶۶
تعهد به عنوان یک مفهوم دوبعدی زمان و طبیعت ۶۸
زمان و تعهد تعهد قبل از ورود در مقابل تعهد بعد از ورود به سازمان ۶۸
طبیعت تعهد تعهد ابزاری در مقابل تعهد عاطفی ۶۹
شکلهای تعهد۷۰
تمایل به تعهد تمایلات ابزاری و هنجاری ۷۰
تعهد عاطفی و ابزاری ۷۲
مدل مطرح شده از توسعه تعهد سازمانی ۷۳
فرایند قبل از ورود (به سازمان) تعهد۷۳
توسعه تعهد سازمانی منتج شده ۷۵
دلایل نظری وعملی مدل ۷۸
استنتاج عملی ۷۸
ویژگی های شغلی
نظریه های مرتبط با ویژگی های شغلی ۸۰
مدل خصوصیات ویژه شغل ۸۰
تئوری ویژگی های شغل ۸۱
نظریه ویژگی های ضروری شغل ۸۲
الگوی ویژگی های شغلی ۸۳
طراحی مجدد مشخصه های شغل ۸۴
ایجاد شرایط لازم جهت انگیزش درونی ۸۵
مشخصه ها یا ابعاد مختلف شغلی ۸۵
با معنی تلقی نمودن کار ۸۶
احساس مسئولیت ۸۹
آگاهی از نتایج انجام کار ۸۹
توان انگیزشی شغل یاMPS 90
عوامل و عناصر تعدیل کننده۹۱
دانش و مهارت ۹۲
شدت نیاز به رشد ۹۳
رضایت ناشی از عوامل مربوط به زمینه شغل۹۵
نتایج وپیامدهای طراحی مجدد شغل ۹۸
اثر بخشی کار ۱۰۰
کاهش نسبت غیبت و ترک خدمت ۱۰۰
اقدامات موثر جهت ارتقا ابعاد پنج گانه شغلی ۱۰۱ترکیب وظایف۱۰۲
تشکیل واحد های طبیعی کار۱۰۲
برقراری ارتباط با ارباب رجوع یا مشتری۱۰۳
گسترش عمودی مشاغل۱۰۳
باز نمودن کانالهای بازخورد۱۰۴
منابع تحقیق۱۰۷
فصل سوم روش تحقیق
مقدمه۱۰۹
معرفی سازمان ۱۰۹
روش تحقیق ۱۱۰
جامعه آماری تحقیق ۱۱۰
اندازه نمونه و روش نمونه گیری ۱۱۱
روش نمونه گیری ۱۱۲
روش جمع آوری اطلاعات ۱۱۳
ابزار اندازه گیری تحقیق ۱۱۵
روایی و پایایی ۱۱۵
آزمون پایایی تحقیق ۱۱۷ منابع تحقیق۱۲۱
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه ۱۲۲
بررسی توصیفی اطلاعات ۱۲۳
بررسی استنباطی اطلاعات ۱۲۵
فرضیه اصلی بین ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۵
فرضیه فرعی ۱ بین ویژگی های شغلی و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۵
بین هویت وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۶
بین اهمیت وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد۱۲۶
بین تنوع وظیفه و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد۱۲۷
بین استقلال و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۷
بین دریافت بازخورد و تعهد عاطفی فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۸
فرضیه فرعی ۲ بین ویژگی های شغلی و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۸
بین هویت وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۲۹
بین اهمیت وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد۱۲۹
بین تنوع وظیفه و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۰
بین استقلال و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۰
بین دریافت بازخورد و تعهد مستمر فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۱
فرضیه فرعی ۳ بین ویژگی های شغلی و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۱
بین هویت وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۲
بین اهمیت وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد۱۳۲
بین تنوع وظیفه و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد۱۳۳
بین استقلال و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۳
بین دریافت بازخورد و تعهد هنجاری فرد رابطه معنی دار وجود دارد ۱۳۴
بررسی تاثیر جنسیت به عنوان متغییر مداخله گر بر تعهد سازمانی ۱۳۶
بررسی تاثیر تحصیلات به عنوان متغیر مداخله گر بر تعهد سازمانی ۱۳۸
رگرسیون و مدل سازی خطی ۱۴۰
تعین مدل رگرسیونی ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی کارکنان ۱۴۱
بررسی صحت معادله رگرسیون۱۴۳
فصل پنجم نتیجه گیری وپیشنهادات
مقدمه ۱۴۷
نتیجه گیری
نتیجه گیری میدانی از بررسی رابطه ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی ۱۴۸
پیشنهادات
پیشنهاداتی به مدیران سازمان۱۵۲
پیشنهاداتی به سایر پژوهشگران۱۵۵
پیوستها
پرسشنامه تحقیق
تجزیه و تحلیل کامپیوتری یافته ها

فهرست جداول
فصل دوم ادبیات موضوع
جدول ۲-۱ چهار دیدگاه مختلف تعهد ۴۰
جدول ۲-۲ نتایج مثبت تعهد سازمانی۵۶
جدول ۲-۳ نتایج منفی تعهد سازمانی۶۵
جدول ۲-۴ مدل چهار بخشی تعهد۶۶
فصل سوم روش تحقیق
جدول ۳-۱ توزیع فراوانی سوالات پرسشنامه تحقیق حاضر۱۱۴
فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی کارکنان بر حسب جنس۱۲۳
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی کارکنان بر حسب تحصیلات۱۲۴
جدول ۴-۳ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد و ویژگی های شغلی۱۲۵
جدول ۴-۴ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و ویژگی های شغلی۱۲۵
جدول ۴-۵ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و هویت وظیفه۱۲۶
جدول ۴-۶ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و اهمیت شغلی۱۲۶
جدول ۴-۷ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و تنوع مهارت۱۲۷
جدول ۴-۸ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و استقلال شغلی۱۲۷
جدول ۴-۹ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد عاطفی و دریافت بازخورد۱۲۸
جدول ۴-۱۰ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و ویژگی های شغلی۱۲۸
جدول ۴-۱۱ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و هویت وظیفه۱۲۹
جدول ۴-۱۲ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و اهمیت شغلی۱۲۹
جدول ۴-۱۳ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و تنوع مهارت۱۳۰
جدول ۴-۱۴ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و استقلال شغلی۱۳۰
جدول ۴-۱۵ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد مستمر و دریافت بازخورد۱۳۱
جدول ۴-۱۶ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و ویژگی های شغلی۱۳۱
جدول ۴-۱۷ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و هویت وظیفه۱۳۲
جدول ۴-۱۸ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و اهمیت شغلی۱۳۲
جدول ۴-۱۹ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و تنوع مهارت۱۳۳
جدول ۴-۲۰ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و استقلال شغلی۱۳۳
جدول ۴-۲۱ نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین تعهد هنجاری و دریافت بازخورد۱۳۴
جدول ۴-۲۲ خلاصه نتایج آزمون همبستگی پیرسون۱۳۵
جدول ۴-۲۳ جدول توافقی بین جنس و ویژگی های شغلی۱۳۶
جدول۴-۲۴ نتایج آنالیز واریانس۱۳۶
جدول ۴-۲۵ جدول توافقی بین تحصیلات و ویژگی های شغلی۱۳۸
جدول۴-۲۶ نتایج آنالیز واریانس۱۳۸
جدول ۴-۲۷ نتایج متغییرهای ورودی وخروجی درمدل رگرسیون چندگانه۱۴۱
جدول ۴-۲۸ نتایج ضرایب همبستگی چندگانه در مدل رگرسیونی۱۴۲
جدول ۴-۲۹ نتایج آنالیز واریانس۱۴۲
جدول ۴-۳۰ نتایج ضرایب مدل رگرسیونی۱۴۳
جدول ۴-۳۱ نتایج خروج قدم به قدم متغییرهای مستقل تحقیق از مدل رگرسیونی۱۴۳
جدول ۴-۳۲ نتایج آزمون K-Sجهت بررسی نرمال بودن توزیع باقیمانده های مدل۱۴۴
جدول ۴-۳۳ نتایج آزمون استقلال جهت بررسی مستقل بودن توزیع باقیمانده های مدل۵۱۴

فهرست نمودار ها
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
نمودار ۴-۱ میانگین پاسخ ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی با متغییر مداخله گر جنس۱۳۷
نمودار ۴-۲ میانگین پاسخ ویژگی های شغلی و تعهد سازمانی با متغییر مداخله گرتحصیلات۱۳۹
نمودار۴-۳ نمودار احتمال نرمال۱۴۴
نمودار ۴-۴ نمودار پراکنش مانده ها در برابر زمان۱۴۵
نمودار ۴-۵ نمودار پراکنس مانده ها در برابر yi ها۱۴۶
فهرست اشکال
فصل دوم ادبیات موضوع
شکل ۲-۱ مدل سه بخشی تعهد سازمانی ۳۴
شکل ۲-۲ هرم سطوح تعهد در سازمان ها۵۳
شکل ۲-۳ مدل مشخصه های شغلی هاکمن و الدهام۵۹
شکل ۲-۴ مدل پیشنهادی توسعه تعهد۷۵
شکل ۲-۵ نتایج توان انگیزشی شغل بعنوان تابعی از مهارت و دانش کارکنان۹۲
شکل ۲-۶ اثر تعدیل کنندگی شدت نیاز به رشد۹۴
شکل ۲-۷ روابط موجود بین رضایت ناشی از عوامل زمینه ای شغل و شدت نیاز به رشد۹۷
شکل ۲-۸ مدل مشخصه های شغلی هاکمن و الدهام۹۹
شکل ۲-۹ مدل کامل مشخصه های شغلی۱۰۵
شکل ۲-۱۰ مدل مفهومی تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی۱۰۶


چکیده
در متون تحقیقی اخیر، نگرش کلی تعهد سازمانی، عامل مهمی برای درک و فهم رفتار سازمانی و پیش بینی کنندۀ خوبی برای تمایل به باقی ماندن در شغل می باشد. تعهد و پایبندی مانند رضایت شغلی، دو طرز تلقی نزدیک به هم هستند که به رفتارهای مهمی مانند جا به جایی و غیبت اثر می گذارند.
همچنین تعهد و پایبندی می تواند پیامدهای مثبت و متعددی داشته باشد. کارکنانی که دارای تعهد هستند نظم بیشتری در کار خود دارند، مدّت بیشتری در سازمان می مانند و بیشتر کار می کنند. مدیران باید تعهد کارکنان را به سازمان حفظ کنند و برای این امر باید بتوانند با استفاده از مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و فراهم کردن سطح قابل قبولی از امنیّت شغلی برای آنان، تعهد و پایبندی را بیشتر کنند.
اندیشۀ مدیریت موضوع اصلی در نوشته های مدیریت است. این اندیشه یکی از ارزشهای اساسی است که سازماندهی بر آن متکی است و کارکنان بر اساس ملاک تعهد، ارزشیابی می شوند.
به دلیل اهمیّت تعهد کارکنان در سازمانها و تأثیر آن بر افزایش عملکرد، کاهش غیبت و ترک خدمت کارکنان، در این پژوهش به تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی پرداخته ایم تا از این طریق بتوان تعهد سازمانی کارکنان را افزایش داده و این منبع گرانبها را برای سازمان حفظ کنیم. چرا که ارتقا ابعاد ویژگی های شغلی، به دلیل اینکه سبب با معنی تلقی شدن کار، ایجاد احساس مسئولیت و آگاهی از نتایج عملکرد برای فرد می گردد در او ایجاد انگیزش کرده و این نیروی انگیزشی سبب رضایت شغلی، بهبود عملکرد، ترک خدمت و غیبت کمتر و در نهایت سبب تعهد کاری بیشتری می گردد.
این تحقیق یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. و روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق کتابخانه و پرسشنامه است.
جامعۀ آماری تحقیق شامل 440 نفر و نمونۀ آماری تحقیق شامل 112 نفر از کارکنان بانکهای ملی شهرستان اصفهان می باشد، که 36% این افراد را زن و 64% را مرد تشکیل می دهند و بر حسب تحصیلات به چهار طبقۀ دیپلم(4/31%)، فوق دیپلم(2/10%)، لیسانس(7/51%) و فوق لیسانس و بالاتر(8/6%) تقسیم شده اند.
برای تجزیه و تحلیل داده ها از رگرسیون استفاده شده است که با تجزیه و تحلیل های انجام شده مشخص شد که ویژگی های شغلی چون تنوّع مهارت، اهمیّت وظیفه، هویت وظیفه، بازخورد و استقلال با تعهد سازمانی کارکنان با ضریب همبستگی(18/0) و با تعهد عاطفی کارکنان با ضریب همبستگی (40/0) ارتباطی معنی دار دارد. و هیچگونه رابطه ای بین ویژگی های شغلی و تعهد مستمر و تعهد هنجاری کارکنان یافت نشد.
در انتها به مدیران سازمان پیشنهاداتی شده است تا از طریق ارتقا ابعاد پنج گانۀ شغلی، تعهد عاطفی کارکنان و بالطبع تعهد سازمانی کارکنان را افزایش دهند.

فصل اول
كليات تحقيق

مقدمه
از آنجا كه طبق تحقيقات صورت گرفته رفتار كاركنان در سازمان مي تواند متأثر از نگرشهايشان باشد، از اين رو، آگاهي از آنها براي مديران سازمانها ضروري به نظر مي رسد. با وجود اين، بايستي اذعان كرد، آگاهي از همه نگرشهاي كاركنان براي مديران سازمان اهميت چنداني نداشته و مديران نيز علاقه اي به دانستن همه اين نگرشها ندارند. در واقع مديران بيشتر علاقه مند به دانستن آن دسته از نگرشهايي هستند كه با كار و سازمان مرتبط است. طبق تحقيقات انجام گرفته در اين مورد سه نگرش عمده بيشترين توجه و تحقيق را از سوي محققان به خود جلب كرده اند. اين سه نگرش عبارتند از:
-رضايت شغلی (Job Satisfaction)
-وابستگي شغل (Job Involvement)
- تعهد سازماني (Organizational Commitment)
در اين پژوهش به بررسي يكي از اين نگرشها يعني تعهد سازماني پرداخته شده است.

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx(قابل ویرایش) در اختیار شما قرار
می گیرد.

تعداد صفحات:200



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی

قیمت:40000ریال

 

موضوع :

دانلود پاورپوینت فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان "فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی" می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرآیند ارتباطات

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها

مشخص کردن هدف

تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوري

مزیت فروش حضوري

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوري

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروي فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

جریان های یاتاقان و رابطه آنها با درایوهای PWM

قیمت:30000ریال

 

موضوع :

جریان های یاتاقان و رابطه آنها با درایوهای PWM

فرمت: PDF

چکیده

این مقاله ولتاژهای شفت موتور ac و جریان های یاتاقان منتجه از آنها را مورد بررسی قرار می دهد در حالتی که موتور توسط اینورترهای منبع ولتاژ با مدولاسیون عرض پالس (PWM) کار می کند. همچنین این مقاله مشخصات مکانیکی و الکتریکی یاتاقان ها و موتور را در رابطه با ولتاژهای شفت و جریان های یاتاقان بازنگری می کند. مختصری از کار گذشته مرور می شود، از جمله مدل سیستم و نتایج آزمایشگاهی. تئوری ماشین تخلیه الکتریکی (EMD) بیان می شود، شامل محاسبات عناصر سیستم. تاثیر عناصر سیستم روی ولتاژهای شفت و جریان های یاتاقان از طریق آزمایش بررسی شده و نتایج آن با تئوری مقایسه می شود. محاسبه طراحی ارائه می شود که پتانسیل نسبی برای EDM را فراهم می کند. در نهایت، مقاله نتایج کمی برای حل مساله ولتاژ شفت و جریان یاتاقان را بیان می کند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

محاسبه جریان های گردشی یاتاقان در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری

قیمت:30000ریال

 

موضوع :

محاسبه جریان های گردشی یاتاقان در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری

فرمت: PDF

چکیده

جریان فرکانس بالای گردشی یاتاقان که ممکن است در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری اتفاق افتد را می توان با یک مدل جریان فوکو(سرگردان-گردشی) توصیف کرد. پارامترهای یک مدار معادل نیز از خودِ مدل استخراج می شوند. رابطه بین دامنه جریان یاتاقان و جریان حالت مشترک برای ماشین های مختلف محاسبه می شود. بیشترین رابطه تئوری حدود 0.35 است. حلقه های مسی که برای اندازه گیری حریان یاتاقان به کار می روند ممکن است جریان های گردشی یاتاقان را تا حدود 40% کاهش دهند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مدلسازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر PWM

قیمت:30000ریال

 

موضوع :

مدلسازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر PWM

فرمت: PDF

چکیده

اینورترهای پالس عریض مدوله شده (PWM) اخیرا به عنوان یکی از دلایل اصلی شکست در یاتاقان موتور در سیستم های درایو اینوتر- موتور شناخته شده اند. به خصوص، همۀ اینورترها ولتاژهای حالت مشترک نسبت به زمین ایجاد می کنند. این ولتاژها باعث تولید جریان های تزویج یا یاتاقان در مسیر خازن های پارازیتی موتور به آهن روتور می شوند که از طریق یاتاقان ها به محفظه زمین شدۀ استاتور نشت پیدا می کنند. در این مقاله، مدلی از جریان های یاتاقان که توسط اینورتر PWM تولید می شوند، بیان می شود. این مدل مبتنی است بر نظریه خط انتقال که برای توصیف پدیده تزویج پارازیتی از مدل شبکه با عناصر پارامتری مجتمع بهره می برد. پارامترهای این مدل بعدا به وسیله تطبیق خروجی های مدل محاسبه شده با مقادیر اندازه گیری شده آزمایشگاهی مشخص می شوند. اعتبار این روش با این واقعیت اثبات می شود که مدل می تواند نتایج آزمایشگاهی متنوعی را روی یک موتور تست نمونه تولید کند. یکی از کاربردهای این روش این است که مدل جریان زمین موتور را نیز بدست می دهد. از آنجائی که در سیستم های درایو، تداخل الکترومغناطیسی هدایت شونده (EMI) به جریان های زمین وابسته است، از مدل جریان زمین می توان برای تحلیل EMI هدایت شونده در سیستم های درایو- موتور استفاده کرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تحليل نحوي ‌كلامي دست نوشته‌هاي داستاني كودكان و نوجوانان

قیمت:80000ریال

 

موضوع :

تحليل نحوي ‌كلامي دست نوشته‌هاي داستاني كودكان و نوجوانان

فرمت: word (قابل ویرایش)

بخشی از متن اصلی

2-1 مقدمه

فصل حاضر شامل سه بخش است: بخش نخست، شامل معرفی مفاهیم بنیادی ادبيات،ادبیات کودک، كودك و نوجوان، نحو وكلام و تحليل كلام مي‌باشد. بخش دوم، تاریخچه مختصري از مطالعات غربیان درباره ادبیات کودک به دست می‌دهد. بخش سوم هم شامل پیشینه ادبیات کودک در ایران است.

 

2-2 مفاهیم بنیادی

 

2-2-1 ادبيات

گرچه از دیرباز، تعاریف زیادی از ادبیات ارائه شده است ولی هیچ‌گاه هیچ‌کدام از تعاریف جامع و مانع نبوده است و تا وقتی که عواطف و احساسات بشری به شکلی دقیق و کامل تعریف نشود، تعاریف گوناگون ادبیات نیز همچنان لنگ‌لنگان به پیش خواهد رفت.

بنفشه‌حجازي(17:1374)مي‌گويد كه ادبيات دانش‌هاي متعلق به علوم ادبي وآثار ادبي است.

هاك (5:1997)مي‌گويد:ماادبيات را به عنوان شكل تخيلي زندگي و انديشه در فرمها وساختارهاي زباني مي‌شناسيم.

در فرهنگ وبستر (صفحه1056)آمده كه"مجموعه آثار نوشتاري مربوط به يك زبان يا يك كشور ياگروه سني ادبيات تلقي مي‌شود"

ليلي ايمن(1352)مي‌گويد:"مجموعه تظاهرات هنري هر قوم كه در قالب كلام ريخته شده است،ادبيات آن قوم به شمار مي‌رود"

 

 

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت docx(قابل ویرایش) در اختیار شما قرار

می گیرد.

 

تعداد صفحات:72



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

قیمت:25000ریال

 

موضوع:

دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

تعداد صفحات: 8 صفحه

فرمت:word (قابل ویرایش)

این فایل شامل تحقیقی در زمینه " یادگیری فردی " بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

عوامل تشکیل دهنده رفتار سازمانی

مقدمه

تعریف یادگیری

فرایند یادگیری

مکاتب یادگیری

مکتب رفتاری

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

مکتب شناختی

نظریه شرطی سازی عامل-اسکینر

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

نظریه یادگیری اجتماعی-باندورا

انواع تقویت

تقویت مثبت

تقویت منفی

تنبیه

خاموش سازی

کاربرد یادگیری در مدیریت رفتار سازمانی

نتیجه گیری



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

قیمت:20000ریال

 

موضوع:

دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

تعداد صفحات: 7 صفحه

فرمت:word( قابل ویرایش)

این فایل شامل تحقیقی در زمینه "هوش" بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

اندازه گیری هوش

تست های هوش

هوش چندگانه گاردنر

هوش هیجانی ( عاطفی )

ابعاد هوش هیجانی

هوش معنوی

مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی

مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)

هوش فرهنگی

ابعاد هوش فرهنگی

هوش شهودی

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله بررسي اثرات حمايت از پرسنل بر روي رضايت شغلي و تعهد سازمان

قیمت:175000ریال

موضوع :

ترجمه مقاله بررسي اثرات حمايت از پرسنل بر روي رضايت شغلي و تعهد سازماني : مطالعه موردي خطوط هوايي تايوان

انگلیسی exploring the impacts of employee advocacy on job satisfaction and organizationalcommitment: Case of Taiwanese ai

فرمت: word (قابل ویرایش)

 

 

 

چکيده

دسترسي به اطلاعات از طريق اينترنت خدمه پرواز را قادر مي سازد تا آگاهي بيشتري يافته و کنترل بيشتري را نسبت به امور خود داشته باشند. حمايت کارکنان به شفافيت امور پرسنلي خطوط هوايي و تمايل اين خطوط براي انجام بهترين کارها براي پرسنل خودشان مربوط مي شود. پس از مرور تحقيقات گذشته مرتبط ، اين تحقيق بر نحوه اثرگذاري حمايت از کارکنان بر روي شيوه هاي مختلف کارکردي پرسنل تأکيد مي کند. ما راهکارهايي را بررسي کرديم که مديران خطوط هوايي براي اعمال حمايت از کارکنان بکار مي گيرند ، يک شرايط پژوهشي را تنظيم کرده ، عوامل مورد نظر را تحليل مي کنيم و يک مدل علي را براي سوابق و پيامدهاي حمايت از کارکنان ابداع کرديم. ما 5 فرض را مطرح کرديم. داده ها با استفاده از يک بررسي پرسشنامه اي از کارکنان خطوط پرواز airlines در تايوان جمع آوري شدند. تمامي فرضيات با داده هاي يک نمونه از مخاطبان با استفاده از يک مدل معادله ساختار تأييد شدند. نتايج ما نشان داد که حمايت از پرسنل رابطه اي مثبت با رضايت شغلي خدمه پرواز و تعههد سازماني دارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود تحقیق با عنوان ادراک

قیمت:15000ریال

موضوع :

دانلود تحقیق با عنوان ادراک

فرمت: word (قابل ویرایش)

 

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 8 صفحه

این فایل شامل تحقیقی در زمینه" ادراك" بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

تعريف و ماهيت ادراك

عواملي كه بر ادارك اثر ميگذارد

فراگرد ادراك

فرايندهاي فرعي ادراك:

استنباط ادراكي

سازمان ادراكي

بافت ادراكي

ويژگيهاي موثر بر ادراك اجتماعي

ويزگيهاي ادارك شونده

ويژگي هاي ادراك كننده

پيچيدگي شناختي

ويژگيهاي وضعيت

خطاهاي ادراكي

كاربرد نظريه ادراك

كاربردهاي ويژه فراگرد ادراكي در سازمان



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع

قیمت:40000ریال

 

موضوع :

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان "سیستم و مدیریت توزیع" می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

تعریف توزیع

مدیریت کانال های توزیع

انواع واسطه ها

مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع

مراحل طراحی کانال های توزیع

عوامل شناسایی کانال های مختلف

ارزیابی و گزینش کانالها

ارزیابی و گزینش کانالها

کانالهاي اصلی توزیع

شبکه توزیع

خرده فروشها

عمده فروشها

دلالها و کارگزاران

اساس طبقه بندي واسطه هاي خرده فروش

انواع عمده فروشها

مهم ترین انواع کارگزاران

مدیریت توزیع فیزیکی

وظایف توزیع فیزیکی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

قیمت:40000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در تعداد 30 اسلاید بسیار زیبا و کامل در زمینه " خلاقیت و نوآوری " بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

روش های تفکر

شیوه های تفکر

تعریف خلاقیت (Creativity)

مقایسه خلاقیت ، نوآوری ، کارآفرینی

مراحل فراگرد خلاقیت

شیوه های افزایش سلاست فکری

خصوصیات افراد خلاق

برخی ویژگی های افراد خلاق

موانع فردی خلاقیت

کاربردهای تفکر خلاق در سازمان

موانع سازمانی خلاقیت

راه های تقویت خلاقیت

تکنیک های خلاقیت

تکنیک شش کلاه فکری

اهداف تکنیک شش کلاه فکری

طوفان فکری (Brain Storming) آلکس ازبرن

اسکمپر SCAMPER

تکنیک P.P.C

تکنیک 5چ . 1ک (5W . 1H)

نوآوری

تعریف نوآوري (Innovation)

فراگرد نوآوری محصول

محرکهای فراگرد نوآوری

نقش های نوآور در سازمان

موانع نوآوری در سازمان



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مقاله مديريت اسناد

قیمت:70000ریال

 

موضوع:

مقاله مديريت اسناد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

بخش يك(املاك)

روش قبول درخواست ثبت املاك

ثبت املاك و اسناد كه موضوع قانون ثبت است مانند هر قانون ديگر از قبيل قانون مدني و كيفري و غيره براي خود هدفي دارد كه يكي از اهداف عمده و اساسي ثبت املاك حفظ مالكيت مالكين و ذوي الحقوق نسبت به آنهاست تا از تجاوز و تعدي ديگران در امان بماند و مالكيت افراد از امنيت برخوردار باشد با اين مقدمه و بموجب ماده 9 قانون ثبت اسناد و املاك مصوب 26 اسفند 1310 مقرر گرديد كه از تاريخ تصويب قانون در نقاطي كه اداره ثبت وجود داد و در ساير نقاط پس از تشكيل اداه ثبت كليه اموال غير منقول هر ناحيه به ثبت برسد و ساير نقاط پس از تشكيل اداره ثبت كليه اموال غير منقول هر ناحيه به ثبت برسد و لذا عده كثيري از مردم در اجراي ماده 10 و 11 قانون مذكور در وقت مقرر نبادرت به ثبت املاك خود در اقصي نقاط كشور نموده اند.

فهرست مطالب

فصل اول : روش انتشار ، صدور و تعويض اسناد مالكيت و ...

روش قبول درخواست ثبت............................................................................. 1

روش انتشار آگهي هاي نوبتي......................................................................... 7

روش رسيدگي به اعتراض آگهي هاي موضوع ماده 16 قانون ثبت............... 10

روش انتشار آگهي تحديد عمومي................................................................. 13

روش تحديد حدود عمومي........................................................................... 15

روش انتشار آگهي هاي تحديد حدود اختصاصي و نحوه انجام آن................ 17

روش صدور سند مالكيت املاك جاري و نحوه ثبت آن در دفاتر املاك........ 21

روش ثبت و صدور اسناد مالكيت املاك ثبت شده........................................ 24

روش صدور سند مالكيت المثني................................................................... 26

فصل دوم : از بين رفتن سند

روش تعويض اسناد مالكيت غير قابل استفاده(اعم از سوخته- فرسوده- آب ريخته- برگي پاره شده و امثالهم) 31

فصل سوم : انواع روش تبديل ، تفكيك ، وصول ، بازداشت ، اسناد مالكيت ملك

روش تبديل اسناد مالكيت مشاعي به يك جلد............................................... 33

روش تجميع حدود املاك كه داراي سند مالكيت مي باشند.......................... 35

روش افزار املاك........................................................................................... 38

روش تفكيك املاك...................................................................................... 45

روش ثبت خلاصه معاملات و فسخ نامه هاي املاك ثبت شده در دفتر املاك49

روش وصول و ضبط خلاصه معاملات و فسخ نامه هاي املاك جاري.......... 49

روش تهيه پاسخ استعلام املاك جاري.......................................................... 50

روش تهيه پاسخ استعلام املاك جاري.......................................................... 50

روش بازداشت املاك ثبت شده حسب تقاضاي مراجع صلاحيت دار............ 52

روش بازداشت سرقفلي و منافع ملك............................................................ 55

روش رفع بازداشت املاك بازداشت شده....................................................... 57

روش صدور اسناد مالكيت اعياني.................................................................. 59

روش اجراي مادة 45 آئين نامه قانون ثبت.................................................... 65

روش اجراي احكام افزار صاده از مراجع قضائي صالحه................................ 71

روش ضميمه نمودن دفترچه انتقالات(سند متمم).......................................... 76

روش اصلاح حد به كوچه............................................................................. 77

روش اجراي مادة 149 الحاقي قانون ثبت نسبت به املاكي كه دااي سند مالكيت مي‌باشند 81

روش ابطال اسناد مالكيت قبلي و صدور سند مالكيت جديد در اجراي قانون زمين شهري و احكام دادگاهها 85

روش رسيدگي به اسناد مالكيتي كه معارض اعلام مي شود و نحوة ابطال آن. 88

روش صدور سند مالكيت به نام وراث........................................................... 93

روش ابطال سند مالكيت المثني..................................................................... 98

روش تهيه پاسخ استعلام املاك ثبت شده به دفاتر اسناد رسمي..................... 99

روش تشكيل پرونده ثبتي المثني.................................................................. 101

روش تهيه پرونده ثبتي المثني براي املاكي كه نسبت به آنها سند مالكيت صادر شده است(تجديدي) 104

روش اقدام نسبت به تزاحم و تعارض در تصرف از جهت پذيرش و تقاضاي ثبت 107

روش اقدام نسبت به ادعاي اشخاص بعد از قبول درخواست ثبت 110



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مقاله مدیریت بازرگانی

قیمت:43000ریال

موضوع:

مقاله مدیریت بازرگانی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهمتر و پیچیده تر می شوند کشورها از یکسو ثروتمندتر و از سوی دیگر نسبت به مداخله کشورهای خارجی آسیب پذیرتر می گردند. این آسیب پذیری محیط مالیه و تجارت بین المللی را تبدیل به یک میدان سیاسی می کند.

این فصل جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی را در بر می گیرد. ابتدا اهمیت نظریه های تجارت بین المللی توضیح داده می شود و سپس رشد داد و ستد بین المللی مورد توجه قرار می گیرد‍ آنگاه محدودیتهای تجاری و همچنین سازمانهایی که امر تجارت را تسهیل می کنند‍، تبیین می گردد، سپس دلیل گروه بندی های منطقه ای بررسی می شود. علاوه بر سناخت این عوامل اقتصادی که بازاریابیس بین المللی را تحت ت ثأثیر قرار می دهد، بررسی محیط اقتصادی هر کشور خاص از قبیل شناخت متغیرهایی همچون جمعیت، درآمد و تولید ناخالص ملی یک کشور در تصمیم به ورود به یک بازار خارجی نقش بسزایی دارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید