close
تبلیغات در اینترنت
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه - 25
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 83
  • بازديد ديروز : 377
  • آي پي امروز : 8
  • آي پي ديروز : 24
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 2
  • بازديد هفته : 83
  • بازدید ماه : 16,575
  • بازدید سال : 74,378
  • كل بازديدها : 610,221
  • ای پی شما : 54.159.44.54
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 28 آبان 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

سازمان جهانی کار

قیمت:75000ریال

موضوع:

تعريف سازمان قضائی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:75

فهرست مطالب :

عنوان : صفحه :

مقدمه ...................................................................................................................... 1

سازمان بین‌المللی کار در تاریخ اجتماعی....................................................................... 8

ساختار سازمان بین‌المللی کار (۴)............................................................................. 12

نگاهی به کنفرانس بین‌المللی کار............................................................................. 16

کمیسیون بررسی استانداردها....................................................................................... 20

سابقه رژیم در کمیسیون بررسی استانداردها.................................................................. 21

گزارش کمیته متخصصین مبنای تصویب پارگراف ویژه................................................... 22

سیاست رژیم در کنفرانس بین‌المللی کار....................................................................... 27

تشکل‌های کارگری رژیم از نگاه سازمان بین‌المللی کار............................................ 28

فریب تبلیغات رژیم را نخوریم...................................................................................... 37

تشکل‌های کارگری در جمهوری اسلامی.................................................................. 40

سابقه تشکیل شوراهای اسلامی کار.............................................................................. 42

شوراهای اسلامی کار................................................................................................... 43

انجمن‌های اسلامی...................................................................................................... 47

قرادادهای موقت......................................................................................................... 52

گزارش کمیته متخصصین........................................................................................ 53

نخستین کنفرانس های بین المللی درباره مسائل کار .............................................. 66

کنفرانس برلن سال 1890 :....................................................................................... 66

خط مشی کارگران در دوران جنگ :........................................................................ 67

موفقیت ها و مشکلات آغاز کار .............................................................................. 68

رابطه سازمان بین المللی کار و سازمان ملل متحد:.................................................. 70

ارگانهای سازمان بین المللی کار :............................................................................. 71

گفتار پایانی ............................................................................................................. 73

منابع : .................................................................................................................... 76



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی

قیمت:68000ریال

موضوع:

توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)




تعدادصفحات:57

فهرست مطالب :

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات

مقدمه 1

مسأله پژوهشی 3

اهمیت مسأله پژوهشی 3

اهداف پژوهش 4

پرسش های تحقیق 4

تعاریف و اصطلاحات 7

فصل دوم:بررسی پیشینه پژوهش :

بررسی پیشینه پژوهش 12

فصل سوم: روش تحقیق :

روش پژوهش 14

فصل چهارم: یافته های پژوهش

بخش اول: انگیزه های جهانگردی و انواع جهانگرد 16

بخش دوم: حقوق و تکالیف جهانگردان غیر مسلمان در کشور 21

بخش سوم: اثرات جهانگردی و حضور توریست در کشور 48

بخش چهارم: روش جاری اداره کل اتباع و تخلفات بر علیه و توسط توریست 54

بخش پنجم: امنیت و تأثیر جهانگردی بر آن 56

بخش ششم: آمارهای مربوط به توریست 58

بخش هفتم: علل عقب ماندگی صنعت توریست در کشور 64

بخش هشتم: عوامل مهم در دولت جهانگردی 67

فصل پنجم :‌نتیجه گیری و پیشنهادات :

نتیجه گیری 68

پیشنهادات 69

فصل ششم : منابع و مآخذ و پیوست :

منابع و مآخذ 71

پیوست ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

جذب مشتری در تجارت الکترونیک

قیمت:75000ریال

موضوع:

جذب مشتری در تجارت الکترونیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)




تعدادصفحات:75

فهرست مطالب


عنوان صفحه

-1) مقدمه..................................................................

2-2) تجارت الكترونيك.............................................

2-2-1) تعريف تجارت الكترونيك.......................................

2-2-2) انواع تجارت الكترونيكي.........................................

2-2-3) مراحل تجارت الكترونيكي............................

2-2-4) اجزاء تجارت الكترونيكي..............................

2-2-5) مدلهاي كسب و كاري در تجارت الكترونيكي

2-2-6) مزاياي تجارت الكترونيكي............................

2-3) بازاريابي الكترنيكي...........................................

2-3-1) تعريف و تكامل بازاريابي الكترونيكي:...........

2-3-2) اجزاء بازاريابي اينترنتي................................

1-3-3) اهداف بازاريابي اينترنتي..............................

2-3-4)آميخته بازاريابي اينترنتي.............................

2-3-4-1) تاثير اينترنت و بازاريابي بر محصول.........

2-3-4-2) تاثير اينترنت و بازاريابي بر توزيع............

2-3-4-3) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر قيمت

2-3-4-4) تاثير اينترنت و بازاريابي اينترنتي بر ترفيع

2-4) خريدو فروش الكترونيكي.................................

2-4-1) از تجارت الكترونيكي تا خريد و فروش الكترونيكي

2-4-2) فروش بهنگام محصولات.............................

2-4-3) عوامل موفقيت در فروش اينترنتي..............

2-4-4) ايجاد يك فروشگاه مجازي...........................

2-4-5) سيستم خريد از طريق اينترنت...................

2-5) اعتماد در تجارت الكترونيك.............................

2-5-1) ماهيت و مفهوم اعتماد..................................

2-5-2)ديدگاه جامع به اعتماد...................................

2-5-2-1) فلسفه.......................................................

2-5-2-2) روانشناسي...............................................

2-5-2-3) مديريت...................................................

2-5-2-4) بازاريابي...................................................

2-5-3) ويژگي هاي اعتماد........................................

2-5-4) نقش ريسك و آسيب پذيري در مفهوم اعتماد

2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام..............................

2-5-6) ابعاد اعتماد...................................................

2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-1) مطالعات گيفن...........................................

2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لي.........................

2-5-7-4) مطالعات چسكين و ساپينت....................

2-5-7-5) مطالعات همفيل........................................

2-5-7-7) مدل وانگ و امورين.................................

2-5-7-8) مدل فرآيند محور چند بعدي ايجاد اعتماد

2-5-7-9) تحقيقات شانكر و همكاران.......................

2-5-7-11) تحقيقات دايل و همكاران........................

2-5-7-12) تحقيقات هافمن و همكاران....................

2-5-7-13) تحقيقات تراكتينسكي و همكاران.........

2-5-7-14) تحقيقات سولتان و همكاران..................

2-5-7-15) تحقيقات يون.........................................

2-5-7-16) مطالعات اسميت و همكاران....................

2-5-7-17)مطالعات شايندرمن.................................

2-5-7-18) مطالعات پالمر و همكاران........................

2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همكاران.......................

2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمي و اعتماد غيز رسمي

2-5-7-21) مدل چرخه زندگي تسعه اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-7-22) مدل چند بعدي در تجارت الكترونيك...

2-5-7-23) مدل اعتماد ادراك شده در تجارت C 2B

2-5-8) فناوري حمايت كننده از اعتماد در تجارت الكترونيك

2-5-8-1) مهر و امضاي تاييد...................................

2-5-8-2) سيستم هاي شهرت................................

2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان ...................................

2-5-8-4-1) منوي كليدي امنيتي ..........................

2-5-8-4-2) سيستم زير ساخت عمومي ................

2-5-8-5) واسطه هاي مالي و آژانس هاي تضمين كننده

2 -5-8-6) سيستم هاي حقوق و قانوني...................

2-5-8-6-2) رويكرد دوگانه.....................................

2-5-8-6-1) رويكرد دستوري يا تجويزي................

2-5-8-6-3) رويكرد حداقل....................................

2-6) نتيجه گيري.......................................................

75



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بررسي عملكرد سايت بازار بيز در جذب مشتريان

قیمت:130000ریال

موضوع:

بررسي عملكرد سايت بازار بيز در جذب مشتريان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)




تعدادصفحات:130

مقدمه. 1

فصل اول- طرح تحقيق.. 2

عنوان كامل پژوهش.... 3

هدف پژوهش.... 3

بيان مسئله. 3

اهميت مساله (نظري –عملي) 3

سوال (ها) يا فرضيه‌ها (هاي) پژوهش.... 4

تعريف علمي‌و متغيرهاي مورد بررس.... 4

مشخص كردن مقياس اندازه گيري متغيرها 5

مشخص كردن نقش متغيرها (باز خور) 5

طرح پژوهش.... 5

جامعه و گروه نمونه مورد بررسي.. 5

روش نمونه برداري.. 5

ابزارگر آوري داده‌ها 6

روش گرد آوري داده‌ها 6

روش تجزيه و تحليل داده‌ها 6

فصل دوم- ادبيات تحقيق.. 7

تعريف تجارت الكترونيكي (E Business) 8

سيستم‌هاي اطلاعاتي ارتباطات الكترونيكي (ECS) 10

مفاهيم BPR براي تجارت الكترونيكي.. 13

زمينه‌هاي BPR براي تجارت الكترونيكي.. 15

CRM و بازاريابي الكترونيكي.. 17

چرا به CRM نياز است؟ 18

سازگاري ERP با تجارت الكترونيكي.. 19

كاربردهاي ERP.. 22

يكپارچه سازي سيستم‌هاي نرم افزاري معروف به EAI 23

ارتباط مديريت حلقه تامين (SCM) با تجارت الكترونيكي.. 25

يكپارچگي اطلاعات الكترونيكي.. 26

هم زماني الكترونيكي.. 26

همكاري جريان كار الكترونيكي.. 26

مدلهاي جديد تجاري.. 26

استفاده از فن آوري اطلاعات IT در حلقه تامين.. 27

تبليغات بازاريابي از طريق اينترنت... 27

تشخيص مشتريهاي بالقوه 28

تشخيص نياز مشتريهاي بالقوه 29

جمع آوري اطلاعات نياز مشتري با استفاده از اينترنت... 30

جمع آوري اطلاعات نياز مشتري با استفاده از فروشگاه الكترونيكي.. 30

اطلاعات رساني به مشتري‌هاي بالقوه 30

فرايند فروش.... 32

جمع آوري سفارش.... 32

دريافت پول.. 33

دريافت پول در فروشگاههاي الكترونيكي.. 33

دريافت پول از طريق كارتهاي اعتباري.. 34

توزيع محصول.. 34

مدل فروش تاجربه تاجر (B2B) 34

1- كاهش هزينه‌هاي منابع و ابزار عملياتي.. 35

2- بهبود كنترل و مديريت منابع.. 35

3- كاهش سيكل زمان عمليات... 35

فرآيند خريد و انبارداري.. 36

خريد با استفاده از اينترنت... 36

تعريف مبادله الكترونيك داده‌ها 41

مستندات مورد انتقال.. 42

تفاوت باانتقال الكترونيك وجوه و پست الكترونيك.... 43

فناوريهاي مرتبط با مبادلـه الكترونيك داده‌ها 44

استانداردهاي مبادله الكترونيك داده‌ها 44

مزاياي مبادله الكترونيك داده‌ها 48

محدوديتهاي اجراي مبادله الكترونيك داده‌ها 50

بازاریابی الکترونیک چیست ؟ 53

عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك(BONI): 57

بانكداري الكترونيك.... 60

موانع موجود براي گسترش سيستم‌هاي بانكداري الكترونيك در ايران.. 61

خلاصه اي از تاريخچه بانكداري اينترنتي.. 64

مروري بر ويژگي‌هاي بانكداري اينترنتي.. 66

مزاياي بانك‌هاي صددرصد اينترنتي.. 67

دستيابي در هر مكان و هر زمان.. 68

عدم هرگونه دردسر براي گشايش حساب... 68

سهولت در پرداخت قبوض.... 69

معيب بانك‌هاي صددرصد اينترنتي.. 69

ملاقات حضوري در بانك را فراموش نكنيد. 69

واريز نمودن پول نقد در حساب‌ها را فراموش كنيد. 69

نبودن بعضي از خدمات ويژه 69

مشاور مالي.. 70

مواظب هيولاي كارمزد باشيد! 70

ضرورت آشنايي با فناوري.. 70

انتظار چه كارمزدهايي را بايد داشته باشيد؟ 70

كاربري بانكداري اينترنتي.. 71

معامله كنندگان اينترنتي.. 71

پس انداز كنندگان.. 71

خريداران فوري.. 71

پرداخت قبوض.... 72

وام گيرندگان.. 72

كارمزد دستگاه‌هاي خودپرداز 72

كشيدن چك و درخواست دسته چك.... 72

كارت‌هاي اعتباري.. 72

ساير خدمات بانكي.. 73

ساير كارمزدها 73

راه حلي براي برتري در بانكداري: شعبه اينترنتي.. 73

چهار اصل اساسي در ايجاد يك شعبه اينترنتي.. 74

شناخت اقتصاد اينترنتي.. 74

كاربري شعبه اينترنتي.. 75

ارائه يك برنامه سازگارتر با تحولات فناوري اينترنت... 76

حسابگرهاي بهنگام اينترنتي: روشي ساده و عالي براي جذب مشتري.. 80

راهبرد الکترونیک، در بانکداری اسلامی.. 81

1- وجود حجم قابل قبول نهادها و مبادلات اسلامی.. 83

2- هماهنگی با جریان علمی مبادلات الکترونیک.... 85

3- کشش پذیری راهبردی، در مجامع اسلامی.. 89

4- وحدت رویه فقهی نسبت به تنوع عملیات... 91

دولت الکترونيکى، فرصت‌ها، چالش‌ها و روند آينده 94

تعريف دولت الکترونيکى : 94

مزاياى دولت الکترونيکى.. 94

دولت الکترونيکى در سرتاسر جهان : 95

چالش‌هاى آينده فراروى دولت الکترونيکى.. 95

آشنايى شهروندان با ارزش‌هاى دولت الکترونيکى.. 97

اطمينان از دسترسى به اطلاعات و خدمات مفيد. 97

هماهنگ سازى طرح‌هاى دولت الکترونيکى بومى، منطقه اى و ملى.. 98

فراهم کردن دسترسى به اينترنت و مخابرات مطمئن و با ثبات... 99

مديريت مسائل مربوط به زبان و• ارتباطات... 99

تحت پوشش قرار دادن معلولان در دولت الکترونيکى.. 100

دولت الکترونيکى در ايالات متحدة آمريکا 100

حفظ حريم شخصى.. 101

امنيت اطلاعات کامپيوترى.. 101

کلينگر، کوهن.. 101

مديريت تکنولوژى اطلاعات فدرال.. 101

قانون توانبخشى.. 102

قانون حفاظت حريم شخصى کودکان در فضاى آنلاين.. 102

قانون تجارت الکترونيکى.. 102

فصل سوم- روش تحقيق.. 104

روش تحقيق.. 105

مصاحبه با مديران سايت... 106

جامعه آماري.. 113

منابع اطلاعات... 114

فصل چهارم- جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ها 115

جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها 116

اطلاعات راجع به سايت بازاربيز. 116

بررسي فرضيه ها 117

فرضيه 1. 117

فرضيه 2. 117

فرضيه 3. 118

فرضيه 4. 118

تحليل يافته هاي مصاحبه اي.. 119

مديران.. 119

طراحان.. 120

برنامه نويسان.. 120

تبليغات... 121

فصل پنجم- نتيجه‌گيري و پيشنهادات... 122

نتيجه گيري.. 123

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 1. 123

نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 2. 124

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 3. 125

نتايج به دست آمده در رابطه با فرضيه 4: 126

پيشنهادات... 127

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1: 127

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2. 127

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3. 128

پيشنهاد در رابطه با فرضيه 4: 128

ساير پيشنهادات... 129

منابع وماخذ. 131



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ايمني سرويس های مهندسی

قیمت:93000ریال

موضوع:

ايمني سرويس های مهندسی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)




تعدادصفحات:93

عنوان

1 – مسئوليتها

2- كارگاههاي عمومي – ايمني محيط كار

1-2- آموزش كاركنان

2-2- وسايل حفاظت فردي

3-2- چيدمان كارگاه

4-2- خروجي ها و نشانه گذاري ها

5-2- نظافت محيط كار

6-2- اطفاء حريق

7-2- انبار مواد

8-2- استفاده از ابزار آلات

9-2- استفاده از منابع هواي تحت فشار

3- ايمني كار در ارتفاعات

1-3- نردبانها

1-1-3- خطرات

2-1-3- الزامات

3-1-3- روش استفاده صحيح از نردبانها

2-3- داربست ها و جايگاه هاي كار مرتفع

3-3- كاربر روي پشت بام

4-3- شمع گذاري و گود برداري

5-3- حفاظ گذاري

4- وسايل و تأسيسات الكتريكي

1-4- خطرات

2-4- ملزومات

3-4- بازرسي ها

4-4- مهار انرژي

5-4- آموزش

5- ماشين آلات

1-5- اصول كلي

2-5- حفاظ ها

6- سيستم هاي لوله كشي

1-6- خطرات

2-6- وسايل حفاظت فردي

3-6- عمليات گرم

1-3-6- مشعلها و كوره ها

2-3-6- جوشكاري و لحيم كاري

3-3-6- كانالهاي آب روباز

4-3-6- سيستمهاي گازي

5-3-6- تونلها، حفره ها و گودال ها

6-3-6- هواي تحت فشار

7- ايمني كارگران بخش نجاري

1-7- خطرات

2-7- نجاري عمومي

3-7- سيستمهاي تهويه

4-7- نقل و انتقالات و انباركردن الوارها

8- ايمني كار در جوشكاري

1-8- خطرات

2-8- اقدامات احتياطي در هنگام جوشكاري

3-8- وسايل حفاظت فردي

4-8- پيشگيري و محافظت در برابر آتش سوزي

5-8- جوشكاري و برشكاري تانكها، سيلندرها و كانتينرها

6-8- جوشكاري آرك

7-8- جوشكاري مقاومتي

8-8- جوشكاري در فضاي مسدود

9-8- وسايل گازي پر تابل (قابل حمل)

10-8- وسايل الكتريكي پر تابل (قابل حمل)

9- ايمني بخش سرد سازي و تاسيسات تهويه

1-9- خطرات

2-9- اصول كلي

3-9- انبار و نگهداري

4-9- فلور و كربن ها

10- ايمني كاربويلرها

1-10- نحوه كاربويلرها

2-10- تجهيزات ايمني بويلرها

3-10- تانك هاي تصفيه آب بويلرها

11- عمليات رنگ كاري

1-11- خطرات

2-11- ايمني

3-11- بهداشت

4-11- آلودگي آب و هوا

5-11- جلوگيري و محافظت از آتش سوزي

6-11- سيستم هاي تهويه

7-11- انبار و جابجايي

8-11- موارد الكتريكي

9-11- موقعيت كارگاه هاي رنگ سازي و رنگ كاري

10-11- سيستم اسپر ي رنگ بدون هوا

11-11- اتاقك هاي اسپري رنگ

12-11- تجهيزات اسپري رنگ متحرك

13-11- قوطي هاي اسپري رنگ

14-11- روشهاي شناسايي و حذف ايمن و انهدام رنگ هاي با پايه سرب

12- ايمني كارگران بخش كشاورزي

1-12- تجهيزات حفاظت فردي

2-12- نحوه كار

3-12- اصول كلي

4-12- كارباتراكتور

5-12- ايمني باغبانان

6-12- نگهداري و انبار كودها

7-12- علف كش ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ارزشیابی مهارت شغلی برای سازمان فنی و حرفه ای

قیمت:132000ریال

موضوع:

ارزشیابی مهارت شغلی برای سازمان فنی و حرفه ای

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:132

فهرست مطالب:

فصل اول تشخیص مفاهیم

سبکهای رهبری و مدیریتی

رهبری فرهمند

رهبری تحول گرا

رهبران و مدیران انتخابی و انتصابی

رهبران آزاد منش و رهبران مستبد

انواع آموزش

آموزش در مراكز ثابت

آموزش توسط واحدهای سیار

آموزش در پادگانها

آموزش در مراكز جوار كارخانه

آموزش ضمن كار

آموزش تعلیمات سرپرستی

آموزش خودیار فنی

آموزش توسط آموزشگاههای آزاد

طبقه بندی سیستمها

طبقه بندی رفتاری

طبقه بندی بولدینگ

طبقه بندی بر اساس هدفمندی سیستم و اجزاء

انواع سازمان

سازمان‌های بخش عمومی و دولت

سازمان‌های تخت

سازمان‌های رسمی

سازمان‌های غیررسمی

سازمان‌های یادگیرنده

فصل دوم برنامه ریزی ونظارت بر اجرای برنامه ها

برنامه ریزی آموزشی

ویژگیهای دوره های پودمانی

فصل 3 ارزشیابی از دوره های آموزشی

ارزشیابی

فرایند ارزشیابی

اثربخشی

هدف و ضرورت اثربخشی

نتیجه گیری

فصل 4: نحوه تهیه گزارشهای مورد نیاز یک آموزشگاه

مراحل تهیه نامه‏هاى ادارى

بررسی قبل از نگارش

نگارش مقدماتى (تهیه پیش نویس)

آماده نمودن مقدمات

تعیین منابع و تحصیل و فراهم كردن آن‏ها:

تعیین چهارچوب كار و تنظیم فهرست مطالب

تنظیم عنوان نامه

فصل 5 برقرای روابط انسانی و اصول ارتباطات

ارتباط

انواع ارتباطات

ضرورت برقراری ارتباط در مدیریت

ارتباطات در سازمان

روش‌های بهبود ارتباطات

موانع موجود بر سر راه ارتباطات اثربخش

نتیجه گیری

علم روانشناسی

تعریف روانشناسی

مکاتب روانشناسی

روش‌های تحقیق در روان شناسی

جامعه شناسی

شاخه های اصلی جامعه شناسی

روشهای تحقیق و پژوهش در جامعه شناسی

ارتباط جامعه شناسی با علوم دیگر

فصل 6 : نظارت بر امور مالی آموزشگاه

تعریف حسابداری

فعالیت مالی

انواع موسسه

شعبات تخصصی حسابداری

نظارت داخلی

حسابهای موسسات خدماتی

صورت حساب

دروه مالی

دفاتر قانونی در حسابداری

تراز آزمایشی

ترازنامه

صورت حساب سود و زیان

فصل 7 : تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری

تعریف خلاقیت

تعریف خلاقیت از دیدگاه روانشناسی

تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی

نوآوری

خلاقیت و نوآوری چگونه با هم مرتبط شده‌اند؟

نوآوری شامل چه چیزهایی است؟

چگونه متغیرهای ساختاری بر نوآوری اثر می‌گذارند؟

چگونه فرهنگ سازمانی بر نوآوری اثر می‌گذارد؟

كدام متغیرهای منابع انسانی بر نوآوری اثر می‌گذارند؟

ویژگی‌های افراد اخلاق

نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری

ویژگی‌های سازمان خلاق

نقش مدیر در پرورش خلاقیت

تكنیك های توسعه خلاقیت گروهی

فصل 8 : نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار

پیشگیری و كنترل حوادث ناشی از كار

مطالعه و بررسی همه جانبه محیط كار

تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته

تشكیلات كنترل و نظارت

اقدامات آموزشی

کمکهای اولیّه در محیط کار



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال89(هنرآموز صنایع چوب)

قیمت:25000ریال

 

موضوع :

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال89(هنرآموز صنایع چوب)

فرمت فایل: PDF

با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور ماه 94، نمونه سوالات آزمون استخدامی سال 89 آموزش و پرورش جهت استفاده داوطلبان عزیزی که قصد شرکت در این آزمون را دارند جهت دانلود آماده گردیده است. مطمئناً آشنایی با نمونه سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته در آمادگی هر چه بیشتر متقاضیان استخدام در این وزارتخانه بسیار مفید و راهگشا خواهد بود. این بسته شامل دفترچه عمومی و تخصصی رشته صنایع چوب می باشد که دروس عمومی آن برای همه ی رشته ها مشترک می باشد. با آرزوی موفقیت شما عزیزان در این آزمون.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال89(هنرآموز صنایع فلزی و جوشکاری)

قیمت:25000ریال

 

موضوع :

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش 89 (هنرآموز کامپیوتر)

فرمت فایل: PDF

با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور ماه 94، نمونه سوالات آزمون استخدامی سال 89 آموزش و پرورش جهت استفاده داوطلبان عزیزی که قصد شرکت در این آزمون را دارند جهت دانلود آماده گردیده است. مطمئناً آشنایی با نمونه سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته در آمادگی هر چه بیشتر متقاضیان استخدام در این وزارتخانه بسیار مفید و راهگشا خواهد بود. این بسته شامل دفترچه عمومی و تخصصی رشته صنایع فلزی و جوشکاری می باشد که دروس عمومی آن برای همه ی رشته ها مشترک می باشد. با آرزوی موفقیت شما عزیزان در این آزمون.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد

قیمت:30000ریال

موضوع :

دانلود پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد

فرمت فایل: PDF

دسته: مدیریت- روان شناسی

فرمت PDF:

تعداد صفحات: 11 صفحه

این فایل شامل پرسشنامه موفقیت در حل مسائل بین افراد است که در آن 40 زوج عبارت ارائه شده است. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسر نمرات- تفسر پرسشنامه و نتیجه گیری می باششد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بررسي نقش شهرمشهد در ساختار مجموعه شهري مشهد از ابعاد مختلف اقتصادي , اجتماعي

قیمت:117000ریال

 

موضوع :

بررسي نقش شهرمشهد در ساختار مجموعه شهري مشهد از ابعاد مختلف اقتصادي , اجتماعي , فرهنگي و خدماتي

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

بررسي نقش شهرمشهد در ساختار مجموعه شهري مشهد از ابعاد مختلف اقتصادي , اجتماعي , فرهنگي و خدماتي

1- مباني نظري مفهوم مجموعه شهري

1-1- تعريف مجموعه شهري :

2-1- تعيين شاخصهاي تبيين مجموعه شهري در جهان: 3-1- روشهاي عمده تعيين شاخصهاي مجموعه شهري :

2_ تعريف و شاخصهاي تبيين مجموعه شهري در ايران :

2-1- نقش و جايگاه شهر مشهد در مجموعه شهري مشهد با تاكيد بر مولفه هاي اقتصادي: 2-1-1- اشتغال و گروههاي عمده فعاليت :

2-1-1-1- كشاورزي :

2-1-1-2-صنعت و معدن :

2-1-1-3- خدمات :

2-1-2- برآوردهاي ارزش افزوده در بخش هاي اقتصادي مجموعه شهري مشهد و جايگاه شهر مشهد در اين برآوردها :

2-1-2-1- كشاورزي :

2-1-2-2- صنعت :

2-2-3- خدمات :



2-1-3- تحليل وضعيت كشاورزي در اقتصاد مجموعه شهري مشهد و نقش جايگاه شهر مشهد در اين ارزيابي :

2-1-3-1- تحليل جايگاه نقش كلانشهر مشهد در عملكرد بخش كشاورزي در واحد سطح مجموعه شهري مشهد :

2ـ1 ـ 3ـ 2ـ بررسی جایگاه کلان شهر مقدس مشهد در ساختار و عملکرد اقتصادی صنایع در مجموعه شهری :

2 ـ1 ـ3 ـ2 ـ1 ـ روندهای موجود:

2 ـ1 ـ3 ـ2 ـ2 ـ گرایش توسعه صنعتی بر حسب نوع صنایع:

2 -1- عمده فروشی ، خرده فروشی و تعمیرات با تاکید خاص بر کلانشهر مشهد :

2 ـ 2 ـ هتل و رستوران داری :

2ـ 3ـ حمل و نقل ارتباطات :

3ـ جایگاه و نقش کلانشهر مقدس مشهد در مجموعه شهری مشهد با تاکید بر مولفه های فرهنگی :

3-1- نظری بر نقش اساطیری و تاریخی توس به عنوان شهر اسطوره ای موثر در شکل گیری و توسعه هسته اولیه کلانشهر مقدس مشهد :

3 ـ 2 ـ تحلیل نقش و جایگاه کلانشهر مقدس مشهد از دیدگاه چگونگی پراکنش آثار تاریخی و فرهنگی مجموعه شهری مشهد:

3 ـ 2 ـ 1 ـ سیمای عمومی میراث فرهنگی ـ تاریخی مجموعه شهری مشهد با تاکید خاص بر حرم مطهر :

4 ـ نقش و جایگاه کلانشهر شهر مقدس مشهد در مجموعه شهری مشهد با تاکید خاص بر مولفه های اجتماعی و جمعیتی :

1-1-2 مطالعه برنامه ریزی طرحهای بالادست در حوزه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در مقیاس منطقه شهری مورد مطالعه :

6- شهر مشهد از عصر قاجار تا سال 1325 هـ . ش

محور بالا خيابان – پايين خيابانها :
محور خيابان طبرسي و خيابان تهران :
محور خيابان خواجه ربيع و خيابان ارگ :
محور خيابان دانشگاه (فوزيه سابق) و خيابان كوه سنگي :
خيابان سنايي :

9-شهر مشهد ا ز سال 1345 تا به امروز :

1 ـ 1 ـ 5 ـ 2 ـ راهبردها و سیاست های طرح جامع مشهد

گرایش های موجود توسعه
3- راه حل ها

4- راه حل مختلف

5- ارزیابی
بررسی توسعه پیوسته در جنوب

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد

قیمت:20000ریال

 

موضوع :

دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد

فرمت فایل: PDF

دسته: مدیریت- روان شناسی

فرمت PDF:

تعداد صفحات: 11 صفحه

این فایل شامل پرسشنامه اصلاح عملکرد است که در ان چند سناریو ارائه شده است. همچنین این فایل شامل بخشهای تفسیر نمرات- تفسیر پرسشنامه و نتیجه گیری می باشد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نقاشي در آغاز قرن بيستم

قیمت:30000ریال

 

موضوع :

نقاشي در آغاز قرن بيستم

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:30

هانري ماتيس دو سال پس از تولد بونار به دنيا آمد و تا هفت سال پس از مرگ او زيست. اين دو مرد نابغه نه تنها دقيقاً معاصر هم بودند، بلكه به عنوان نقاش وجوه مشترك بسيار نيز داشتند: هردو از بزرگترين رنگ پردازان قرن بيستم بودند، و هردو از ديگري چيزهايي آموختند.

با اين همه ماتيس ، يكي از پيشتازان تجربه گر نقاشي قرن بيستم ، ظاهرا به نسل بعد و دنيايي ديگر تعلق دارد. او نيز همچون بونار، در ابتدا حقوق خواند ، اما در 1892وارد آكادمي ژولين شد و نزد ا. و.بوگرو ، عضو فرهنگستان ، به آموختن پرداخت.

سال بعد در مدرسه هنرهاي زيباي پاريس نام نويسي كرد و اين بخت خوش را داشت كه در كلاس گوستاو مورو به تحصيل بپردازد. مورو گرچه خود يك نمادگرا بود، اما معلمي بود بسيار صميمي كه هنر آموزانش را تشويق مي كرد تا با مطالعه مداوم در موزه ها و همچنين به كمك تجربه فرديشان به راهي كه خود مي خواهند بروند.

ماتيس در كلاس او با ژرژ روئو، آلبر ماركه ، هانري ـ شارل مانگن ، شارل كاموئن و شارل گه رن، كه همگي شان بعدا در گروه فووها به هم پيوستند ، آشنا شد.

ماتيس از رنگ مايه هاي تيره و مضامين ادبي اي كه در آغاز به دست آورده بود ، به آرامي شيوه خود را متحول ساخت. از 1896 رفته رفته به دگا ، تولوز لوترك ، امپرسيونيسم ، باسمه هاي ژاپني و بعد رنوار و سزان روي آورد. در 1899 ، در كارگاه كاريه ، كه با جنبش نمادگرايي پيوستگي داشت ، با آندره دورن آشنا شد. در همان سال به تجربه درباره پيكر نگاري و نقاشي طبيعت بيجان با رنگ آميزي غير توصيفي و برداشت مستقيم از طبيعت پرداخت.

كمي پس از آن نخستين كوششهايش در زمينه پيكره سازي به كار بست و چنان قابليت هايي در اين زمينه بروز داد كه او را يكي از بزرگترين نقاش پيكره سازان قرن بيستم كرد.

در 1901 ، به توسط دورن با موريس دو و لامنك آشنايي يافت و به اين ترتيب حلقه فوو تقريبا كامل شد. از ميان نقاشيهايي كه ماتيس به هنگام هنر آموزي نزد گوستاو مورو در موزه لوور به كپي كردنشان پرداخت ، تصوير طبيعت بيجاني بود اثريان داويدزدوهيم نقاش هلندي قرن هفدهم برداشت ماتيس كپي برداري آزادي بود به مراتب كوچكتر از اصل .

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نقوش گل فرنگ ( گل رز ) و گل سرخ ایرانی در فرش ایرانی

قیمت:33000ریال

 

موضوع :

نقوش گل فرنگ ( گل رز ) و گل سرخ ایرانی در فرش ایرانی

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:33

1نقوش گل فرنگ ( گل رز ) و گل سرخ ایرانی در فرش ایرانی

در مورد چگونگی ورود انواع نقوش گل فرنگ به منسوجات ایران به ویژه دستبافتهای گره دار ، تاکنون دو ، سه نظر مختلف ارایه شده است که هر یک در جای خود دارای ارزشهای مطالعاتی خاص خود است . پرویز تناولی در مورد طرح گلفرنگ می نویسد :

« طرح گلفرنگ از طرح های اصیل و قدیم ایران است که نمونه های آن در برخی از آثار گذشته از جمله منسوجات و کاشی های قرن یازدهم هجری به بعد دیده می شود . اما این که این گل ایرانی چگونه نام گلفرنگ گرفته است نیاز به بررسی و کنکاش بیشتر دارد » .

ظاهراً او علاوه بر آن که کلیه ی گلهای به سبک طبیعی ( اعم از گل رز یا گل سرخ ) را گلفرنگ می نامد ، قدمتی در حدود 400 سال برای این گروه از طرحها در آثار ایرانی قابل گردیده است که با توجه به مطالبی که در پی خواهد آمد ، در مورد اخیر تردیدی در آن نیست . می توان نمونه هایی از کاربرد گلهایی شبیه به گل فرنگ های امروز – البته با شیوه های متفاوت – در انواع هنر به ویژه نقاشی دوران صفوی و بعد از آن مشاهده کرد .

اما به عقیده ی برخی انتقال چنین نقشی بر روی فرشهای گره دار ایران و پراکندگی آن در بسیاری از نقاط فرشبافی ایران نمی تواند سابقه ای بیش از 150 سال داشته باشد . چه قدیمی ترین نمونه های فرشهای منقوش با این طرح به دروان حکومت شاهان قاجار باز می گردد . زیرا اوج تشدید کاربرد طرحهای گل فرنگ در آثار ایران را می توان از اوایل دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار دانست . از این زمان بود که با مسافرتهای مکرر درباریان و پادشاهان به ویژه به کشورهای فرانسه و انگلیس ، نمونه های مختلفی از عناصر تزئینی گل فرنگ مآب ( به همراه دیگر عناصر تزیینی غیر ایرانی ) به ایران راه یافت و شاید اولین حضور فراگیر آنها به همراه نقوش و عناصر تزیینی هنرهای فرانسوی را بتوان در معماری همان دوران مشاهده کرد . وجود انواع گچبریهای غیر ایرانی و منطبق با هنرهای تزیینی اروپایی به ویژه فراسنه و انگلیس در عمارات و بناهای اواخر دوران قاجار به ویژه سر در ورودی منازل ، پنجره هاو سر ستونها ، اوج حضور فراگیر طرحهایی از این قبیل در هنرهای ایرانی بوده است . از همین زمان نیز رواج و نفوذ طرحهای گل فرنگ و دیگر عناصر غیر ایرانی بر روی دستبافتهای گره دار به گونه ای گسترش یافت که فاصله ی سالهای 1300 تا 1320 اوج کابرد آنها در فرشهای شهری باف ایران به ویژه کرمان بوده است . در فاصله سالهای مذکور سفارشات فراوان کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه و انگلیس برای قالیهایی با طرح گلهای غیر ایرانی و شبیه به گلفرنگ که در آن زمان به طرحهای گوبلنی نیز شهرت یافته بود باعث شد تا تعداد زیادی از طراحان ایران به ویژه در کرمان ، به طراحی آن صادق نیست . همچنین گل معروف موسی خانی . در مورد طرح گل فرنگ و ریشه ی اصلی آن پرویز تناولی در کتاب خود با نام تاچه های چهار محال چنین عقیده ای را نیز بیان می دارد :

نقوش اقتباسی

نقوش تصویری

نقش دوست‌کامی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مختصری از تاریخنگاری در ایران تا عصر پهلوی

قیمت:118000ریال

 

موضوع :

مختصری از تاریخنگاری در ایران تا عصر پهلوی

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:180

فهرست مندرجات

بخش اول

كليات

فصل اول: مختصري از تاريخنگاري در ايران تا عصر پهلوي 1

فصل دوم: كلياتي در تاريخنگاري دوره پهلوي 13


بخش دوم

جريانهاي اصلي تاريخنگاري در عصر پهلوي

فصل اول: جريان شرق شناسي

شرق شناسي و ديرينه آن 33

ايران شناسي و ايران شناسان مهم 41

سياست شرق شناسي- سياست ايران شناسي 50

روش سياسي و رهيافت تاريخنگاري لمبتون 61

4-I- نقش سياسي لمبتون در ايران 64

الف- همزيستي مسالمت آميز: توده اي نفتي – توده اي روسي 66

ب- لمبتون و قحطي نان 75

ج- ميس لمبتون 80

د- ميس لمبتون و كودتاي 28 مرداد 86


فصل دوم: جريان ناسيوناليستي

كارنامه فرهنگي 103

1- تاريخنگاري محتاط 103

2- ناسيوناليستي محافظه كار 111

بخش سوم

جريان آكادميك

بررسي و نقد تاريخنگاري اقبال 118


بخش چهارم

جريان ماركسيستي

جريان ماركسيستي 130

فصل اول: زمينه هاي تاريخي پيدايش ماركسيسم 132

فصل دوم: انديشه هاي اساسي ماركس در باب تاريخ 132

الف- حتميت تاريخي، پيروزي پرولتاريا: الغاي مالكيت خصوصي و الغاي دولت 139

فصل سوم: تاريخچه ورود انديشه ماركسيستي به ايران 142

فصل چهارم: تاريخنگاري ماركسيست، لنينيستي در ايران (انجماد و انحراف) 155

الف- علمي بودن تاريخ 158

ب- سير تاريخ ايران 159

ج- شخصيت در تاريخ 163

د- عدم بي طرفي در نگارش تاريخ 164

هـ- سبكي برانگيزنده- موضوعي واحد 165


بخش پنجم

نتيجه گيري كلي

نتيجه 169

فهرست منابع 184



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مقایسه شاهنامه فردوسی با دیگر آثار حماسی جهان

قیمت:192000ریال

 

موضوع :

مقایسه شاهنامه فردوسی با دیگر آثار حماسی جهان

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:92

فهرست مطالب

عنوان

چکیده

مقدمه

فصل اول

زندگی نامه فردوسی

ویژگی های هنری شاهنامه

تصویرسازی

موسیقی

منبع داستان های شاهنامه

بخش های اصلی شاهنامه

دوره اساطیری

دوره پهلوانی

دوره تاریخی

فصل دوم

جایگاه جهانی شاهنامه

جایگاه شاهنامه فردوسی در مقایسه با سایر اثار حماسی جهان

و اما تفاوت‌ها

و اما نظر من:

فصل سوم

مقايسه حماسه ي ايران با حماسه ي ديگر كشورها

مشخصه‏هاي مشترک حماسه‏هاي ادبي

بررسی دلایلِ شباهت و تفاوت در روایتِ داستانهای شاهنامه و تاریخ بلعمی*

درآمد

منابع و مآخذ شاهنامه

منابع تاریخ بلعمی

یادداشتها

مقایسه شاهنامه با گشتاسپ‌نامه

هومر کیست؟

مروری بر شاهنامه فردوسی و ایلیاد هومر

بررسی مضامین مشترک میان شاهنامه فردوسی و ایلیاد و ادیسه هومر

مقايسه ايلياد و اديسه هومر با شاهنامه فردوسي

شباهت هاي ايلياد و اديسه هومر با شاهنامه فردوسي

ترفند در شاهنامه و ايلياد

نتيجه گيري



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

قیمت:90000ریال

 

موضوع :

شيوه هاي ساخت و تزئين قلمدان

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:90

عنوان صفحه

تقدير و سپاس الف

پيشـگفتار ب


فصل اول

بخش اول : مقدمه 1

بخش دوم : واژه شناسي 4

بخش سوم : تاريخچه 6

فصل دوم

بخش اول : مواد اوليه ساخت قلمدان 10

بخش دوم : كاغذ و كاغذ گري 13

فصل سوم

ساخت قلمدان 18

بخش اول : شيوه هاي سنتي ساخت قلمدان 19

بخش دوم : ساخت و سازهاي ابتكاري 26


فصل چهارم

تزئينات قلمدان 34

بخش اول : مراحل قبل از نقش آفريني 36

الف- آماده سازي سطح قلمدان (بوم سازي) 36

ب- رنگ و رنگ سازي 41

بخش دوم : مراحل نقش آفريني 48

انواع تزئين 50

شيوه هاي ديگر تزئين 73

بخش سوم : استادان مزين ساز 76

بخش چهارم : مراحل بعد از نقش آفريني 83

بخش پنجم : بازسازي و تعمير قلمدان 88

فصل پنجم

تصاوير 93

حسن ختام 101

فهرست منابع 103



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه پایانی هنر متجدد و بازاری

قیمت:40000ریال


فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:40

هنر متجدد و بازاري :

گرچه هنوز جامعه ي دوقطبي فرهنگي ما، اشاعه دهنده ي سنت گرايي است، ليكن شور و شرر تجدد و مدرنيته نيز گاهي بر دلهاي هنرمندان تازه به دوران رسيده ي ما سايه مي افكند، هرچند سنت گرايان نادانسته هميشه و هنوز از مقبره ي اشرار مدرن مي ترسند و با اين وجود از تير و تركش آنها در امان نبوده اند. زيرا هميشه در طولِ تاريخ ثابت شده است كه افكار، چشمها و دهان اجتماع را نمي توان بست.

به مدرنيسم و پست مدرنيسم از بالاي حصار سنت گرايي خود سرك كشيده ايم و با پيامهايي آنها بوسيله ي كتاب، اينترنت و ماهواره بصورت چاپارخانه اي تا حدودي دست و پا شكسته آشنا گشته ايم، ليكن ما كجا و آنها كجا.

چاپارخانه هاي كوروش مدتها طول مي كشيد تا نامه اي را از دولت پارس به بلاد روم و يونان برسانند و باز هم بيش از يكسال به درازا نمي كشيد اما هايپررئاليسم هاي ما حداقل 20 تا 40 سال بعد پا در ركاب لگام گسيختگان مدرن بالد غرب مي گذارند و صداي تبانچه ي موج سوم را بعد از اين مدت مي شنوند و كانسپچوال آرت پس از شنيدن ناملايمات و بد و بيراهه ها از منتقدان لي لي كنان بعد از سالها خستگي، در دوران كهولت پا به ميدان هنرمندان قهرمان و هميشه در صحنة ي علم مان مي گذارد و جوانه ي بيمار ديگري مي زند كه روح سنت گرايان كيمياگرمان را به خود مي لرزاند.

براستي چه زماني از موج چهارم خبري مي رسد؟ مي گويند در بلاد غرب دوران موج چهارم رو به سراشيبي گذاشته است. آيا هنوز از پست مدرنيسم خبري هست و رژان بودريار هنوز از امر واقعي (نشانه ها) صحبت مي كند؟ گيجي و سردرگمي سبكهاي مختلف از كلاسيك گرفته تا شاخه هاي پست مدرنيسم از كيچ و اشلاك گرايي تا ديكانستكچراليسم و از پردازهاي نگارگري و قلم موي، موگربه ايي گرفته تا رئاليسم كمال الملك، چنان زندگي هنريمان را به هم زده است كه شيرجه ي بزرگ هاكني را از آنِ داوينچي مي دانيم. خدا را شكر كه گروهي از روي عمد يا نادانسته يا از روي خيرخواهي و شايد هم خودخواهي طي چند سالي جوي ساخته كه مباحث آموزش هنر، يا هنر متجدد و بازاري را براه انداخته اند تا شايد گوشي شنوا و يا دستي توانا پيدا كنند. هرچند دريغ كه اين مباحث صرفاً در محافل يا مجلات هنري مطرح و درج شوند و يا از گليم خود فراتر گذارند كه مبادا همين پاره گليم مندرسئسان را نيز به يغما ببرند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

جهاني شدن ، حقوق بشر وگفتگوي تمدن ها

قیمت:23000ریال


فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:23

جهاني شدن ، حقوق بشر وگفتگوي تمدن ها

چكيده:

درروند جهاني شدن تغييرات غير قابل اجتنابي درزمينه هاي سياسي، اقتصادي واجتماعي ملل مختلف ايجاد مي شود كه مردم دول جنوب بيش از دول شمال متاثر مي گردند . بسياري ازاين تغييرات با مباني واصول حقوق بشر پذيرفته شده درحقوق بين المللي موجود درتعارض قراردارد. دراين مقاله سعي شده است نقاط تعارضي كه دراين روند بانفي حقوق بشر دردول جنوب حاصل خواهد شد ويا تقويت بعضي از جنبه هاي حقوق بشر دردول جنوب وشمال مورد بحث ، تجزيه وتحليل قرارگرفته وبررسي گردد. سپس موضوع گفتگوي تمدن ها مورد بحث قرارگرفته كه آيا مي تواند به عنوان يك راه حل عملي موفق آثار منفي احتمالي حقوق بشر ناشي از جهاني شدن را كاهش دهد ويا آثار مثبت احتمالي جهاني شدن را بر

حقوق بشر شمال وجنوب برابر ويكسان نمايد؟




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه پایانی دیوارنگاری در ادوار مختلف تاریخ

قیمت:51000ریال

موضوع :

پروژه پایانی دیوارنگاری در ادوار مختلف تاریخ

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:51

فهرست مطالب

عنوان 1

دیوار نگاره 1

فصل اول : دیوارنگاری پیش از تاریخ

سنگ نگاره های پیش از تاریخ 4

نقش برجسته های پیش از تاریخ 10

فصل دوم: دیوار نگاره های پیش از اسلام

دیوار نگاره های ایلامی 14

دیوارنگاره های ماد 21

دیوارنگاره های هخامنشی 24

دیوارنگاره های پارتی 26

دیوارنگاره های ساسانی 35

فصل سوم: دیوارنگاری پس از اسلام

دیوارنگاری در قرون اولیه 43

دیوارنگاری در دوره سلجوقی 46

دیوارنگاری در دوره مغول 53

دیوارنگاری در دوره تیموری 58

دیوارنگاری در دوره صفویه 61

تأثیر نقاشی غرب در ایران 64

فصل چهارم: دیوارنگاری دوره زندیه در شیراز

تاریخ شهر شیراز 70

شیراز در عهد کریم خان زند 71

هفت تنان 73

فصل پنجم: دیوارنگاری دوره قاجاریه در شیراز

شیراز در عهد قاجاریه 77

تأثیر معماری و هنر زندیه در عهد قاجار 77

مسجد نصیر الملک 82

خانه نصیر الملک 82

مسجد مشیر 83

بناهای دیگر دوره قاجاریه در شیراز 84

فصل ششم: تکنیک های دیوارنگاری

نقاشی های دیواری 85

کاشی کاری 90

انجام کار 94

منابع 97



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پایان نامه هنر در ایران

قیمت:121000ریال

 

موضوع :

پایان نامه هنر در ایران

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)



تعدادصفحات:121

فهرست مطالب :

عنوان : صفحه :

بخش اول : هنرهای دستی

فصل اول : نقاشی

ـ تعریف نقاشی ..................................................................................... 1

ـ تاریخ نقاشی ...................................................................................... 1

ـ درباره رنگ ......................................................................................... 2

ـ تکنیکهای نقاشی .................................................................................... 3

ـ حلالهای رنگ........................................................................................... 4

ـ سبک های معروف نقاشی ........................................................................ 4

ـ اصطلاحات معمول نقاشی ......................................................................... 5

فصل دوم : خوشنویسی

ـ خط و خوشنويسي.................................................................................... 6

ـ خط كوفي............................................................................................... 8

ـ كوفي بنايي (معقلي)............................................................................... 9

ـ خط محقق.............................................................................................. 10

ـ خط ثلث و نسخ...................................................................................... 11

ـ خط تعليق و ديواني............................................................................................................. 12

ـ خط رقعه.................................................................................................... 15

ـ خط نستعليق ............................................................................................ 15

ـ ارزشهاي بصري خط كوفي........................................................................ 16

ـ ارزشهاي بصري خط ثلث و نسخ.................................................................. 16

ـ ارزشهاي بصري خط نستعليق.................................................................. 16

ـ ارزشهاي بصري خط شكسته نستعليق.................................................... 16

فصل سوم : تذهیب

ـ تعریف تذهیب .................................................................................... 17

ـ مکتبهای تذهیب .................................................................................. 17

ـ پیشینه تذهیب .................................................................................. 18

ـ چگونگی انجام یک اثر تذهیب ............................................................ 19

ـ ابزارهای تذهیب ..................................................................................... 20

ـ واژگان تذهیب ......................................................................................... 23

فصل چهارم : مینیاتور

ـ مینیاتور و طراحی آن .......................................................................... 28

ـ روشهای مختلف طراحی مینیاتور ................................................... 30

ـ طراحی رنگی ...................................................................................... 30

ـ بدون رنگ ............................................................................................... 31

ـ طراحی سفید قلم ................................................................................ 31

ـ سیری در مینیاتور ایران ....................................................................... 31

ـ گفتگو با استاد حسن تقوی ( هنرمند مینیاتور نا شنوا ) ....................... 33

بخش دوم : صنایع دستی

فصل اول : فرش ایران

ـ فرش ایران و چگونگی طبقه بندی آن .................................................... 35

ـ طرح های آثار باستانی و ابنیه اسلامی .............................................. 36

ـ طرح های شاه عباسی ........................................................................ 36

ـ طرح های اسلیمی .................................................................................. 36

ـ طرح های اقتباسی ................................................................................. 36

ـ طرح های افشان ..................................................................................... 37

ـ طرح های واگیره ای ( بندی ) ................................................................ 37

ـ طرح های بته ای ( بته جقه ).................................................................... 37

ـ طرح های درختی ................................................................................... 37

ـ طرح های ترکمن .................................................................................... 38

ـ طرح ها ی شکا رگاهی .............................................................................. 38

ـ تلفیقی گل فرنگ ، تلفیقی هندسی و ... .................................................. 38

ـ نقوش گلستان ........................................................................................ 44

ـ نقوش لچک و ترنج .................................................................................. 46

فصل دوم : سفالگر ی

ـ مقدمه ................................................................................................. 48

ـ چکیده ............................................................................................... 49

ـ تقسیم سفال با کفش کنده ................................................................. 49

ـ نقوش سفال در ادوار اسلامی ........................................................... 50

ـ فن و هنر سفالگری ................................................................................. 50

ـ مهمترین تکنیکهای تزئین ظروف در نیشابور ........................................ 52

ـ سفال با پوشش گلی ................................................................................. 53

ـ سفالینه یا نقوش رنگارنگ ....................................................................... 53

ـ سفالینه با تزئین زرین فام ...................................................................... 53

ـ سفالینه با کفش کنده ............................................................................. 53

ـ سفالینه یا لعاب یک رنگ ........................................................................ 54

ـ کلیاتی درباره سفال اسلامی .................................................................... 54

ـ سفال گبری ............................................................................................ 55

ـ سفال سلجوقی ....................................................................................... 56

ـ سفال مینائی ایران ................................................................................. 56

ـ سفال دوره عثمانی .................................................................................. 56

ـ سفال دوره صفویه ایران ......................................................................... 57

ـ هنر سفالگری و بررسی نقوش آن در ادوار اسلامی ................................. 57

- بررسی نقوش انسانی با توجه به جهان بینی عرفانی ................................ 57

ـ بررسی نقوش انسانی مرتبط با مراسم ماه محرم ..................................... 58

ـ بررسی نقوش انسانی و ارتباط آن با ادبیات ............................................. 58

ـ بررسی نقوش انسانی و ارتباط آن با مفاهیم نجومی ................................ 58

ـ جام با گلابه ی سفالگری ......................................................................... 61

ـ کوزه ....................................................................................................... 62



فصل سوم : نگار گری

ـ تعریف نگار گری ................................................................................. 64

ـ تذهیب ............................................................................................... 64

ـ تشعیر ................................................................................................ 65

ـ ابزار و مواد اولیه ............................................................................... 65

ـ قلم مو ................................................................................................... 65

ـ رنگها ....................................................................................................... 66

ـ رنگهای گیاهی ............................................................................................ 66

ـ رنگهای معدنی ........................................................................................... 66

ـ رنگهای شیمیایی ........................................................................................ 66

ـ رنگ گذاری ............................................................................................ 66

ـ رنگهای جسمی ........................................................................................ 66

ـ رنگهای روحی ......................................................................................... 66

ـ بست ..................................................................................................... 67

ـ مراحل کار ............................................................................................. 67

ـ کارگاه نگار گری سازمان میراث فرهنگی کشور ................................... 67


فصل چهارم : معرق

ـ معرق .................................................................................................... 69

ـ معرق زمینه رنگ .............................................................................. 69

ـ معرق زمینه پازلی ................................................................................. 69

ـ معرق زمینه آجری ................................................................................ 69

ـ نازک بری در معرق ............................................................................... 69

ـ معرق منبت ...................................................................................... 69

ـ ابزار کار در معرق .................................................................................. 70

ـ مواد اولیه ............................................................................................. 70

ـ مراحل اجرای یک طرح معرق ............................................................... 70

ـ مختصری از کارگاه منبت و معرق ..................................................... 71

فصل پنجم : خاتم کاری

ـ تعریف خاتم کاری .................................................................................. 72

ـ تا ریخچه ی خاتم کاری ..................................................................... 72

ـ آثار و نمونه های تاریخی ...................................................................... 72

ـ خاتم کاری در ادبیات ............................................................................ 73

ـ آشنایی با هنر خاتم کاری .................................................................... 74

ـ تعریف خاتم ............................................................................................. 74

- قدیمی ترین آثار هنری خاتم کاری شده با قی مانده ................................... 74

ـ مواد اولیه در ساخت خاتم ................................................................ 75

ـ وسایل و ابزار کار در هنر خاتم سازی ..................................................... 75

ـ مراحل تولید خاتم................................................................................... 75

ـ خصوصیات یک خاتم و محصول مرغوب و هنری .................................. 76

فصل پنجم: قلم زنی

ـ تاریخچه ............................................................................................... 78

ـ وسایل و ابزار قلم زنی ...................................................................... 79

ـ روش کار ............................................................................................. 80

ـ شیوه های قلم زنی .............................................................................. 80

ـ کارگاه قلم زنی سازمان میراث فرهنگی ............................................... 81

بخش سوم : رشته های دانشگاهی

فصل اول : رشته ها

رشته نقاشی ....................................................................................................... 82

ـ مقدمه ..................................................................................................... 82

ـ دروس اختیاری ........................................................................................ 82

ـ‌ سطوح رشته .............................................................................................. 83

ـ‌ درس های رشته .......................................................................................... 83

ـ صنعت و بازار کار ......................................................................................... 84

رشته هنر های تجسمی .......................................................................................... 84

ـ مقدمه ........................................................................................................ 84

ـ نحوه آموختن ............................................................................................. 85

ـ سطوح رشته .............................................................................................. 85

ـ درس های رشته ......................................................................................... 85

ـ صنعت و بازار کار ........................................................................................ 88

رشته صنایع دستی.................................................................................................. 89

ـ مقدمه ........................................................................................................ 89

ـ سطوح رشته ................................................................................................ 89

ـ درس های رشته ............................................................................................ 90

ـ صنعت و بازار کار .......................................................................................... 91


فصل دوم : دانشکده هنر نیشابور

ـ تاریخچه ...................................................................................................... 92

ـ فضاهای آموزشی دانشکده .......................................................................... 92

ـ دوره ها ی آزاد ............................................................................................ 93

ـ رؤسای دانشکده هنر از بدو تأسیس ........................................................... 94

ـ معاونان دانشکده از سال 78 تا کنون ......................................................... 94

ـ مدیران گروههای آموزشی دانشکده از سال 78 تا کنون .......................... 94

نتیجه گیری ............................................................................................................ 95

منابع ....................................................................................................................... 96









 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید