close
تبلیغات در اینترنت
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه - 11
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه

مطالب پر بازدید

پشتیبانی 24 سایت

[66190920 - 021]

تلگرام سایت

[989394308078]

تبلیغات

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 64
  • بازديد ديروز : 377
  • آي پي امروز : 8
  • آي پي ديروز : 24
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 2
  • بازديد هفته : 64
  • بازدید ماه : 16,556
  • بازدید سال : 74,359
  • كل بازديدها : 610,202
  • ای پی شما : 54.159.44.54
  • مرورگر شما :
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 312
  • كل مطالب : 3631
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 28 آبان 1397

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری :
رمز عبور :


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آرشیو

مطالب تصادفی

تبلیغات اختصاصی ( با بخش تماس با ماهماهنگ کنید(

آخرین عناوین

دانلود پاورپوینت (اسلاید) نظریه آشوب

قیمت:40000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت (اسلاید) نظریه آشوب

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت ( اصول مدیریت- مبانی سازمان و مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل در 30 اسلاید در زمینه " نظریه آشوب " طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس(ارائه کلاسی) برای درسهای اصول مدیریت- مبانی سازمان و مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تئوری پیچیدگی چیست ؟

سیستمهای خطی و غیر خطی چگونه اند ؟

واژه آشوب چه معنی می دهد ؟

تئوری آشوب چیست ؟

كاربرد تئورى آشوب در علوم مختلف

تئوری آشوب در مدیریت

ابزار های کاربردی تئوری آشوب در علم مدیریت

فروض مهم تئوری آشوب

اثر پروانه ای (butterfly effect)

اثر پروانه ای و بازتاب آن در سازمان و مدیریت

خود مانایی (self similarity)

خود مانایی و بازتاب آن در سازمان ومدیریت

سازگاری پویا (dinamyc adabtation)

سازگاری پویا و بازتاب آن در سازمان ومدیریت

جاذبه های غریب (streng attractors)

جاذبه های غریب و بازتاب آن در سازمان ومدیریت

تصميم گيری در شرايط آشوب

برنامه ریزی و استراتژی در تئوری آشوب

تئوری آشوب و منابع انسانی

تئوری آشوب و بن بست کار راهه ای

تئوری آشوب و برخی اصطلاحات

آیا می توان از تئوری آشوب ، به عنوان یک پارادایم نام برد ؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت (اسلاید) مدیریت منابع انسانی بین الملل

قیمت:30000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت (اسلاید) مدیریت منابع انسانی بین الملل

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی- مدیریت منابع انسانی پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل در 30 اسلاید در زمینه "مدیریت منابع انسانی بین المللی" طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس(ارائه کلاسی) برای درسهای مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

عوامل موثر بر مدیریت منابع انسانی

فرهنگ

سرمایه انسانی

سیستم قانونی- سیاسی

سیستم اقتصادی

مدلهای مدیریت منابع انسانی

مدل ملی گرا

مدل چند مرکزی

مدل اقلیم گرا

مدل منطقه محور

مدیریت کارکنان در محیط جهانی

انواع مختلف کارکنان بین المللی

سطوح مشارکت

مشارکت محلی یا فعالیت در داخل کشور

مشارکت بین المللی

مشارکت چند ملیتی

مشارکت جهانی

مدیریت کارکنان مقیم

انتخاب مدیران مقیم

آموزش و توسعه کارکنان مقیم

آماده کردن مدیران مقیم برای برگشت به موطن اصلی خود

نتیجه گیری



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت انواع برقگیر و عملکر آنها ( با گرافیک حرفه ای)

قیمت:60000ریال

 

موضوع :

پاورپوینت انواع برقگیر و عملکر آنها ( با گرافیک حرفه ای)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

جهت مشاهده پیشنمایشی از اسلاید های پاورپوینت ویدیوی زیر را مشاهده نمایید ( نوجه : جهت کپی برداری و جلوگیری از سوءاستفاده، صرفا چندین اسلاید در پیشنمایش جهت معرفی گرافیک و افکت های حرفه ای قرار داده شده )

http://www.aparat.com/v/3mGO2

ویژه دانشجویان برق و الکترونیک و علاقه مندان این رشته

پاورپوینتی با گرافیک و افکت های حرفه ای با موضوع انواع برقگیر و عملکر و محاسبات آن

شامل مطالب :

مقدمه

ویژگی های برقگیرها

عامل های اضافه ولتاژ

خصوصیات تجهیزات حفاظتی

انواع برقگیرها و محاسبات نصب آن

و مطالب تکیملی همراه با تصاویر عملی قرار گیری برقگیر در پست.

تصاویری از برقگیرهای پست پارس آباد

تصاویری از خلاقیت در دکل های سایر کشور ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه پیاده سازی سیستم خبره با نرم افزار Clips بهینه سازی مصرف انرژی نیروگاه برق

قیمت:250000ریال


موضوع:

پروژه پیاده سازی سیستم خبره با نرم افزار Clips بهینه سازی مصرف انرژی نیروگاه برق

پروژه کامل رشته مهندسی کامپیوتر با موضوع پیاده سازی سیستم خبره با نرم افزار Clips بمنظور بهینه سازی مصرف انرژی نیروگاههای برق حرارتی، در قالب فایل word و در حجم 73 صفحه، با قابلیت انتخاب زبان انگلیسی و فنگلیش، همراه با سورس کد و توضیح کامل کدها.

مقدمه:
در حوزه مهندسی نیروگاههای حرارتی تولید برق که نیروی محرکه ی توربینها از سوختهای فسیلی مانند گازطبیعی، گازوییل، مازوت ویا ترکیبی از آنها (نیروگاههای سیکل ترکیبی) تامین می شود مجموعه ای از حوزه های مختلف مهندسی نظیر مهندسی نفت، صنایع، مکانیک، کنترل قدرت، برق و... همکاری دارند. بعضاً بدلایل فنی، توازن بین مقدار سوخت مصرفی و میزان برق تولید شده در یک یا چند توربین از حالت بهینه خارج میشود. سیستم کنترل اتوماتیک این نیروگاهها طوری طراحی شده که در چنین مواقعی از فعالیت تمام توربینها بدلایل امنیتی و جلوگیری از اتلاف انرژی خاتمه می دهد. چون این نیروگاهها در مناطقی تاسیس می شوند که معمولاً به دور از سیستم سراسری شبکه برق می باشد، لذا قطعی های مکرر و غیر منتظره برق در مناطق تحت پوشش از معضلاتی است که همواره در چنین نیروگاههایی پیش می آید. این پروژه آموزشی تلاشی است برای طراحی یک سیستم خبره که بطور هوشمند با چک کردن و مقایسه ی مداوم نسبت سوخت مصرفی و برق تولیدی توسط توربینها در صورت بروز ناهماهنگی بین قواعد تعریف شده در پایگاه دانش و شرایط موجود قبل از بروز هرگونه مشکل با ارائه ی توصیه هایی به اپراتورها از اتلاف انرژی و اختلالات غیر منتظره جلوگیری کند. به این ترتیب همانند سایر حوزه های کلان صنعتی -تولیدی و خدماتی نیاز به متخصصین طراحی چنین سیستمهای هوشمندی در این صنعت عظیم روز به روز بیشتر میشود بنابراین اهمیت فناوری اطلاعات بعنوان یک تخصص میان رشته ای در چنین صنایعی غیر قابل انکار است. از جمله نیروگاههای برق حرارتی فوق می توان به نیروگاه سیکل ترکیبی در استان قزوین و نیروگاه گازی شیروان در استان خراسان شمالی اشاره کرد.

فهرست مطالب:
آشنایی با مفاهیم اولیه برای طراحی
تشکیل نمودار درختی روابط سیستم
توضیح اصطلاحات بکار رفته در برنامه
طراحی رابط کاربری انگلیسی و فنگلیش
فرایند تشکیل پایگاه دانش
قواعد استخراج شده از پایگاه دانش سیستم
توضیح کامل کد های برنامه
نحوه‘ اجرای برنامه
سورس کد برنامه
ضمائم:
لینک دانلود مقاله انگلیسی و برنامه کلیپس
مقاله کامل سیستمهای خبره



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

گزارش کارآموزی برق

قیمت:50000ریال

موضوع:

گزارش کارآموزی برق

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

گزارش كارآموزي کاردانی/ کارشناسی برق و الکترونیک گزارشی کامل شامل فهرست : فصل اول : معرفی 1- 1 معرفی شرکت آلتون الکترونیک پایا 2- 1 نمونه¬ای از تولیدات شرکت 3- 1 نمونه ای از تولیدات شرکت به روایت تصویر 4- 1 موقعیت جغرافیای5 فصل دوم : فعالیت های انجام شده7 1- آشنایی با سنسورها 2- گیت های منطقی آشنایی با دستگاههای اندازه گیری الکتریکی و نحوه عمکرد و کاربرد آنها انواع دستگاههای اندازه گیری انواع دستگاههای اندازه گیری تابلویی و همراه با توضیحات و تصاویر با کیفیت عالی گزارشی کامل برای دانشجویان برق در دوره کارآموزی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان

قیمت:40000ریال

 

موضوع :

دانلود پاورپوینت سبک های ارتباطی در سازمان

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:37 اسلاید

این فایل در زمینه" سبک های ارتباطی در سازمان " بوده که در 37 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

مقدمه

تعریف سبک و شیوه ارتباطی

ویژگی های سبک و شیوه ارتباطی

عوامل کلی یک سبک و شیوه ارتباطی

اثر بخشی سبک های ارتباطی

شش سبک و شیوه ارتباطی در چارچوب سازمانی

سبک کنترلی

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک کنترلی

آثار و پیامدهای مثبت سبک کنترلی

آثار و پیامدهای منفی سبک کنترلی

سبک برابری (تساوی)

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک برابری

آثار و پیامدهای مثبت سبک برابری

آثار و پیامدهای منفی سبک برابری

سبک ساختاری

ویژگی های سبک ساختاری

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک ساختاری

آثار و پیامدهای مثبت سبک ساختاری

آثار و پیامدهای منفی سبک ساختاری

سبک پویا

ویژگی های سبک پویا

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک پویا

آثار و پیامدهای مثبت سبک پویا

آثار و پیامدهای منفی سبک پویا

سبک تفویضی

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک تفویضی

آثار و پیامدهای مثبت سبک تفویضی

آثار و پیامدهای منفی سبک تفویضی

سبک اجتناب

موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک اجتناب

آثار و پیامدهای مثبت سبک اجتناب

آثار و پیامدهای منفی سبک اجتناب

جهت و جریان شش سبک ارتباطی در سازمان

طیف (پیوستار) سبک های ارتباطی

پنجره جوهری و سبک های ارتباطی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی

قیمت:94000ریال

 

موضوع:

مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی: بررسی مشارکت مشتری در بخش بانکداری خرد یونان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

چکیده:

بیش از یک دهه, عبور از فرهنگ تجاری محصول مدار به مشتری مدار موضوع بحث ها و تحقیقات بوده است و در سال های اخیر سوالات زیادی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بوجود امده است.با این حال, عمده تحقیقات در مورد ارتباط با مشتری در محیطی کاملا متفاوت با محیط واقعی انجام شده است. این تغییر بزرگ صرف نظر از امکانات و چشم اندازه هایی که با فناوری های جدید و نسل جدید رسانه ها همراه است, ریشه در قدرت مشتری اجتماعی عصر حاضر دارد که موجب میشود شرکت ها در اکوسیستم مشتریان فعالیت کنند.CRM مرسوم در حال تحول به CRM اجتماعی است و مفهوم کلیدی این محیط تجاری و بازاریابی جدید, مشارکت مشتری است.این مفهوم جدید با مشارکت مشتری در نوع جدیدی از ارتباط با شرکت همراه است که مشخصه آن خلق مشترک دانش, عرضه, محصولات و قیمت است.مطالعه حاضر سعی دارد تا میزان اثربخشی شیوه های مرسوم ارتباط با مشتری (بر اساس میزان عملکرد مشتری) را روی مشارکت مشتری تخمین دهد.نتایج نشان می دهد که سطح کلی رضایت مشتری و تعهد موثر مشتری به بانک, همچنین وجود رسانه های اجتماعی فعال بانک,عوامل اصلی تعیین کننده تمایل مشتری برای مشارکت در نوع جدید ارتباط با بانک هستند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت کار سنجی (فصل یازدهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

قیمت:30000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت کار سنجی (فصل یازدهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان " کار سنجی " می باشد که در 20 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف کارسنجی

برخی از فوائد کار سنجی

اصول کار سنجی

پیش نیازهای کار سنجی

فن بررسی حرکات

مقاصد اساسی فن بررسی حرکات

مقاصد اساسی فن بررسی حرکات

مراحل بررسی حرکات

برخی از روشهای کار سنجی

روش استفاده از سوابق گذشته

مراحل روش استفاده از سوابق گذشته

روش گزارش گیری

مراحل روش گزارش گیری

روش نمونه گیری

مراحل روش نمونه گیری

روش عناصر از پیش تعیین شده

مراحل روش عناصر از پیش تعیین شده

روش زمان سنجی

مراحل روش زمان سنجی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت بررسی تکنیکهای کمی

قیمت:40000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت بررسی تکنیکهای کمی (فصل دهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان " بررسی تکنیکهای کمی" می باشد که در 29 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

روش ارزیابی و بازنگری برنامه (پرت)

علائم مورد استفاده در پرت

رویداد یا واقعه

فعالیت

فعالیت عاریه یا فعالیت زمان صفر

مراحل روش پرت

نمونه ای از شبکه ترسیم شده

سوالاتی که بایستی برای ترسیم شبکه به آنها پاسخ داد

گامهای تحلیل زمانی شبکه

تخمین زمان هر فعالیت

سه زمان برآورد شده در پرت

برآورد خوشبینانه

برآورد بد بینانه

برآورد زمان محتمل

تعیین زمان انتظار برای هر فعالیت

تعیین کمترین زمان برای هر رویداد (TE)

فرمول محاسبه TE

تعیین بیشترین زمان مجازTL

فرمول محاسبه بیشترین زمان مجاز (TL)

تعیین زمان آزاد (S)

فرمول محاسبه زمان آزاد (S)

تعیین مسیر بحرانی

تعیین واریانس و احتمال خاتمه پروژه

روش مسیر بحرانیc . p . m ) )

تفاوتهای روش سی پی ام و پرت

مراحل روش C P M) (

روش ترسیم پیش نیازها(P D M)

جدول زمانبندی فعالیتها در P D M



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پایان نامه : بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین

قیمت:200000ریال

موضوع:

پایان نامه : بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکيده :

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین مي پردازد.روش پژوهش حاضر کاربردی و توصيفي و از نوع همبستگی است، جامعه آماري كليه كاركنان و مدیران و مشتریان بانک قوامین در شهر تهران در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفي طبقه اي 364 نفر انتخاب شده است، ابزار پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضريب آلفاي كرونباخ 90/0 تعيين گرديده است.

براي تجزيه و تحليل سوالات پرسشنامه و بررسي سؤال ها علاوه بر آمار توصيفي، آزمونه مبستگی پیرسون و آزمون مقایسه میانگین یک جامعه آماری ،مورد استفاده قرار گرفت. نتايج پژوهش نشان داد که رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد. همچنین رضایت بر اعتماد مشتریان بانک قوامین تأثیر معناداری دارد و رضایت مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد.اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد.نتایج آزمون مقایسه میانگین یک جامعه آماری نیز نشان داد که اعتماد مشتری و رضایت آنها در بانک قوامین در وضعیت مناسبی قرار دارد.

واژگان کليدي : رضایت مشتری ، اعتماد مشتری ، عملکرد ، بانک قوامین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان شماره صفحه

 

 

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 11

1-2- بیان مساله تحقیق. 11

1-3- اهمیت موضوع تحقیق. 14

1-4- اهداف تحقیق. 16

1-5- چهارچوب نظری. 16

1-6- مدل مفهومی تحقیق. 17

1-7- فرضیه های تحقیق. 18

1-8- سوالات تحقیق. 18

1-9- جامعه آماری. 19

1-10- قلمرو تحقیق. 19

1-11- تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق. 20

فصل دوم

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق

2-1- مقدمه 24

2-2- رضایت مشتری. 25

2-2-1- تعریف رضایت مشتری. 25

2-2-2- اهمیت رضایت مشتری. 27

2-2-2- شاخص رضايت مشتري. 30

2-32-2-1- شاخص رضايت مشتري سوئدي( SCSB ) 30

2-2-2-2- شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI) 32

2-2-2-3- شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI) 34

2-2-3- تاثیرات رضایت مشتری. 35

2-3-اعتماد مشتری. 37

2-3-1- تعریف اعتماد 37

2-3-2- تعریف اعتماد مشتریان. 40

2-3-3- مفهوم و اهمیت اعتماد مشتری. 40

2-3-3-1- نقش اعتماد 43

2-3-3-2- پارامترهای کلیدی اعتماد 44

2-4- عملکرد بانک.. 45

2-4-1-1- ارزیابی عملکرد 46

2-4-1-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد 46

تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران. 47

2-4-2- مقایسه دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 48

2-4-3- اهمیت ارزیابی عملکرد 51

2-4-4- مفهوم عملكرد بانك.. 52

2-4-5- مدل عوامل مؤثر بر عملكرد بانك ها 54

2-4-5-1- تجهيز منابع پولي در بانكداري نوين. 54

2-4-5-2- استفاده از شاخص هاي CAMEL. 58

2-4-5-3- مديريت ريسك.. 61

2-4-5-4- بهينه گزيني ( Benchmarking ) 63

2-4-6- نتيجه گيري. 65

2-5- پیشینه تحقیق. 66

فصل سوم

روش تحقيق

مقدمه 83

3-1- روش‌شناسي تحقيق. 83

3-2- جامعه آماري. 85

3-4- روش نمونه گيري. 87

3-5- روش جمعآوري دادهها 88

3-6- ابزار سنجش تحقيق. 89

3-7- رواييو پايايي پرسشنامه 90

3-7-1- روايي. 90

3-7-2-پايايي. 91

3-8- روش تجزيه و تحليل داده‌ها 92

3-9- روش‌ها و آزمونهاي آماري به كار گرفته شده در اين تحقيق. 93

3-9-1-آمار توصيفي. 93

3-9-2-آمار استنباطي. 94

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه 96

4-2- آمار توصیفی. 97

4-2-1- توصيف مشخصات جمعيت شناختي نمونه ها 97

4-2-1-1- جنسیت پاسخ دهندگان به پرسشنامه 97

4-2-1-2- سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 99

4-2-1-3- میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 100

4-2-1-4- سابقه خدمت پاسخ دهندگان به پرسشنامه 101

4-3- آمار استنباطي. 103

4-3-1- آزمون سنجش نرمال بودن داده ها (کلوموگروف- اسميرنف) 103

4-3-2- بررسی فرضیات تحقیق. 104

4-3-2-1- بررسی فرضیه اصلی. 104

4-3-2-2- بررسی فرضیه فرعی اول. 105

4-3-2-3- بررسی فرضیه فرعي دوم 106

4-3-2-4- بررسی فرضیه فرعي سوم 107

4-3-3- آزمون میانگین یک جامعه 108

فصل پنجم

نتيجه گيري و ارائه پيشنهادها

5-1- مقدمه 112

5-2- نتایج بدست آمده بر اساس فرضیات تحقیق. 112

5-2-1- یافته های مربوط به فرضیه اصلی تحقیق. 112

5-2-2- یافته های مربوط به فرضیه ی فرعی اول تحقیق : 113

5-2-3- یافته های مربوط به فرضیه فرعی دوم تحقیق. 113

5-2-4- یافتههای مربوط به فرضیه فرعی سوم 114

5-2-5- یافتههای مربوط به آزمون میانگین یک جامعه آماری. 114

5-3- محدودیت های تحقیق. 114

5-4-پیشنهادهای کاربردی بر اساس نتایج و فرضیات پژوهش... 115

5-5- پیشنهاد به محققان آینده 116

منابع: 117



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

قیمت:150000ریال

موضوع:

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

شناسایی فرآیند روانی وفاداری مصرف کننده به نام تجاری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است(چادهوری و همکاران ،2001)ادبیات موجود دیدگاه های مختلفی را در این موضوع ارائه می کند. این مطالعات اغلب مفاهیم محوری و مرکزی مختلفی مانند : اعتماد (مورگان و هانت ،1994)، رضایت مشتری(گاربارینو جانسون و الیور، 1999) و ارزش درک شده (سیردشماخ و همکاران ،2002 و سوینی و ستار،2001) برای وفاداری به نام تجاری پیشنهاد می کنند. یک رویکرد یکپارچه که دربردارنده این سازه به مفهوم جامع در حال ظهور است(گاربارینو جانسون، 1999 ؛هاریس و گود،2004). تا امروز در ادبیات بازاریابی توجه کافی به سابقه شناسایی اجتماعی نام تجاری نشده است(به عنوان مثال، هویت نام تجاری و شناسایی نام تجاریت) و ایم موضوع هنوز در چارچوب های سنتی ثبت نمی شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که چشم انداز هویت اجتماعی می تواند دلایل روشنگری در توصیف رابطه بین یک شرکت و سهامدارانش باشد( آهرن و همکاران، 2005؛ باتاچاریا و سن، 2003؛ موخرجی و هی، 2008). یک دیدگاه هویت اجتماعی مدافع بررسی انگیزه های هویت مصرف کنندگان که به طور خاصی به خود ابرازی ، فزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در یک رابطه در حال بهبود بین شرکت و نام تجاری می پردازند ، است(باتاچاریا و سن، 2003؛ اسکالاس، 2004).

مطالعات اخیر شواهدی در مورد اثرات هویت و شناسایی نام تجاری در وفاداری است (هی و لی، 2010؛ مارین و همکاران، 2009). با این حال، تحقیقات اندکی بر روی یکپارچه سازی متغیر هویت اجتماعی با متغیرهای تغییر اجتماعی در توضیح وفاداری به نام تجاری موجود است. از آنجا که هر دو فرایند شناسایی اجتماعی (ریند فلیسچ و همکاران،2009) و تفاسیر از پویایی های خدمات (به عنوان مثال ، ارزش ،رضایت و اعتماد)(هارسی و گود ،2004) کمک به فرآیندهای روانی مصرف کنندگان، ترکیب هر دو فرایند به یک مفهوم وسیع تری از شکل گیری وفاداری به نام تجاری به نظر می رسد به طور مستقیم منطقی است.

انتقال به یک الگوی بازاریابی رابطه مند وفاداری به نام تجاری را به عنوان یک شاخص مرکزی از قدرت رابطه مشتری قرار می دهد.

بنابراین سوال اصلی در اینجا این است که آیا دیدگاه هویت اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری تاثیر دارد ؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروپوزال بررسی نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی

قیمت:100000ریال

موضوع:

پروپوزال بررسی نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

امروزه بيش از هر زمان ديگري در صنعت خدمات مالي احساس مي شود كه مديران بايستي رفتار و انگيزه مشتريان خود را درك كنند تا بتوانند به بهترين نحو، نيازهاي مشتريان خود را برآورده كرده و از جذب آنها توسط ساير بانك­ها جلوگيري كنند (فضل زاده و همکاران، 1389: 48). بنابراين در اين شرايط ، تمام دغدغه بانك­ها اين است كه نه تنها مشتريان جديد جذب كنند، بلكه مشتريان قديمي خود را نيز نگه دارند. مي توان ادعا كرد كه نگهداري مشتريان قديمي براي بانك­ها بيش از جذب مشتريان جديد اهميت دارد. دليل اين نكته نيز خيلي ساده است: هزينه فروختن خدمات به مشتري قديمي، كمتر از هزينه تلاش براي جذب مشتري جديد است و اين موضوع به دفعات در تحقيقات انجام شده به اثبات رسيده است (ونوس و صفائيان،1384 :52).

در سال هاي گذشته صنعت بانكداري كشورمان، به دليل مشكلات مختلف اقتصادي، اجتماعي و مهمتر از همه فزوني ميزان تقاضا بر عرضه،همواره مشتري مداري و اركان آن را مورد بي توجهي قرار داده است اما از ابتدای دهه قبل و با ورود بانك هاي بخش خصوصي، اين صنعت رفته رفته به سوي رقابتي شدن قدم بر مي دارد. تغييرات تدريجي كه در صنعت بانكداري كشورمان به دليل ورود بانك هاي بخش خصوصي و موسسات مالي و اعتباري به وجود آمد،باعث افزايش مكرر انتظارات مشتريان در تمام زمينه هاي مربوط به خدمات مشتري شده است. بنابراين بانك ها بايد با شناسايي دقيق عوامل موثر بر جلب رضايت مشتري، سيستم هايي را در جهت جلب مشتريان و در نهايت ايجاد وفاداري هدايت و اجرا نمايند (ونوس و صفائيان،1384: 52).

از دیگر سو تحقّق اهداف در رويكردهاي جديد بازاريابي شركت ها در عصر فرا رقابتي بيش از پيش در گرو جلب اعتماد مشتريان آنهاست. در اقتصاد جهاني كه سازمان ها بيشتر از قبل با بيگانه ها در ارتباط قرار مي گيرند و حتي به آنها متّكي مي شوند، سياست ها و روابط بين آنها پيچيده تر مي شود، تلاش براي ايجاد اعتماد به يك عامل حياتي تبديل شده است(Solomon & Flores, 2008)

در عصري كه بيشتر بازار ها بلوغ يافته اند و مشتريان جديد به سختي به دست مي آيند، شركت ها نياز مبرمي به حفظ و نگهداري مشتريان و وفادار كردن آنها دارند؛ به طوري كه گفته مي شود كسب يك مشتري جديد حدود شش الي نه برابر حفظ مشتريان فعلي هزينه در بر دارد(Peppers & Rogers, 2004)

امروزه، مديران موفق به اين نتيجه رسيده اند كه وفادار ساختن مشتريان و نگاه داشتن آنها در سبد مشتريان تنها در پرتو جلب اعتماد آنها به سازمان ميسر خواهد بود. بنابراين تغيير جهت بازاريابي و تكيه بر مشتري گرايي مبتني بر اعتماد براي شركت ها يك الزام است تا يك فرصت اختياري.

ايجاد اعتماد در سازمان هاي ارائه كننده خدمات و به خصوص در بانك ها مشكل تر و با اهميت تر از سازمان هاي فروشنده كالاست. اعتماد تأثير زيادي در موفقيت سازمان هاي خدماتي دارد؛ زيرا خدمت برعكس محصول قبل از انجام خريد، قابل ديدن و لمس كردن نمي باشد و خريداران خدمات همواره را كه خريداري مي كنند، محصولاتي با خطرپذيري بالا مي پندارند. بنابراين يك مصرف كننده در هنگام خريد خدمت مورد نظرش بايد به ارائه كننده خدمت اعتماد كند(پپرز، 1999).

با توجه به اینکه محقق سابقه چندین ساله ای در بانک قوامین داشته و به طور مدام با مشتریان در تعامل نزدیک بوده و بر این مهم آگاهی دارد که جلب رضايت مشتريان در گرو درک خواسته و نیازهای آنان است. به طور کلی دغدغه محقق این است که وضعیت بازاریابی و مشتری مداری این موسسه نه تنها دارای نواقصی است ، بلکه امکان و پتانسیل رشد و توسعه بسیاری را دارا می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و نیز اهمیت حیاتی موسسات پولی و مالی برای جامعه، بررسی ارتباط بین رضایت و اعتماد مشتریان و عملکرد مالی بانک قوامین در آن ضروری به نظر می رسد و به نوعی می توان ادعا نمود که دغدغه موجود می باشد و همچنین به دلیل کمبود چنین مطالعه ای در محیط این گونه موسسات، محقق سعی دارد تا به بررسی ارتباط نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین بپردازد.

امید است این پژوهش با بررسی نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین ، زمینه را برای بهبود عملکرد مالی بانک قوامین و افزایش کیفیت خدمات فراهم آورد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پرسشنامه عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند در ایران

قیمت:40000ریال

موضوع:

عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند در ایران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

انديشمند گرامي، با احترام، پرسشنامه‌اي كه پيش‌ روي شماست در جهت بررسي عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند در ایران تنظيم شده است. در طراحي پرسشنامه تلاش شده است كه عوامل تاثیرگذار بر نگهداشت و ارتقا برند لحاظ گردد. لذا خواهشمند است نظر خود را در خصوص هر يك از عبارات ذيل با علامت گذاري در رديف مربوطه مشخص نماييد. از بذل عنايتي كه در پر كردن پرسشنامه بعمل مي‌آوريد صميمانه سپاسگزاريم



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پرسشنامه تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری

قیمت:40000ریال

موضوع:

پرسشنامه تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

پژوهش حاضر در خصوص پروژه بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی است و در این راستا از جنابعالی تقاضا می گردد ، نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام فرمایید. بدون شک اظهار نظر جنابعالی در جهت پربار شدن نتایج این پرسشنامه بسیار اثر گذار خواهد بود.

یاداوری می شود ، کلیه اطلاعات موجود در این پاسخ نامه ها محرمانه بوده و صرفا استفاده اماری از ان ها به عمل خواهد امد ، پیشاپیش از قبول زحمت جهت تکمیل پرسشنامه ، کمال تشکر و امتنان را دارم.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت بررسی جا و مکان

قیمت:15000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت بررسی جا و مکان (فصل هشتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 7 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان " بررسی جا و مکان " می باشد که در 7 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدفهای کلی

تعریف بررسی جا و مکان

هدف از بررسی جا و مکان

برخی از اصول و معیار های بررسی و تخصیص جا و مکان

اشکال طراحی مسیر کار

مراحل بررسی جا ومکان



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل فرمها

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل فرمها (فصل هفتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 10 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب با عنوان " بررسی و کنترل فرمها " می باشد که در 10 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف فرم

انواع فرم

انواع فرم برحسب قلمرو استفاده

انواع فرم بر حسب کار و وظیفه ای که انجام می دهند

هدف از بررسی و کنترل فرم

مراحل بررسی و کنترل فرم

بررسی فرمهای موجود

تجزیه و تحلیل فرمهای موجود

تهیه طرح پیشنهادی برای فرمهای مورد نیاز



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت سیستم ها و روشهای بایگانی

قیمت:30000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت سیستم ها و روشهای بایگانی (فصل نهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

 

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان " سیستم ها و روشهای بایگانی " می باشد که در 17 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدفهای کلی

تعریف بایگانی

وظیفه بایگانی

تعریف سند

تعریف پرونده

تعریف آرشیو

انواع سیستم بایگانی

اصول بایگانی

روشهای تنظیم اسناد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت بررسی نمودار جریان کار

قیمت:30000ریال

 

 

موضوع :

دانلود پاورپوینت بررسی نمودار جریان کار (فصل ششم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

دانلود پاورپوینت پویایی گروهی و میان گروهی

قیمت:40000ریال

 

موضوع :

دانلود پاورپوینت پویایی گروهی و میان گروهی(فصل دهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

 

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید:18 اسلاید

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان " پویایی گروهی و میان گروهی "می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

گروههای کاری

رفتارهای خواسته شده و پدید آمده

صورتهای دوگانه پویایی گروه

گروه و پویای میان گروهی و تأثیر عمده آن بر اثربخش سازمانی

دلایل اهمیت مطالعه پویایی گروهی

تعامل اجتماعی در محیط کار

تسهیل اجتماعی

کارکردهای گروههای سازمانی

فراگرد شکل گیری و توسعه گروه

الزامهای عملی توسعه گروه

نقشهایی که افراد در گروه ایفا می کنند

سازگاری فن آوری و ساختار

مدل اقتضایی تعیین افراد گروههای کار: استفاده اثربخش از استعدادهای موجود

تهدیدات نسبت به اثربخش گروه

گروه اندیشی

علائم گروه اندیشی و نقصان های تصمیم گیری

نظریه طفره رفتن اجتماعی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت رهبری

قیمت:40000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت رهبری

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:52 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " رهبری" بوده که در 52 اسلاید با طراحی بسیار زیبا می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعريف رهبري

ماهيت رهبري

صفات شخصيتي رهبر

چهارچوب ديدگا ههاي رهبري

تئوری ها ی رفتاری

مطالعات میشیگان

مطالعات ایالت اوهایو

‌تئوری شبکه مدیریت

تئوری اقتضایی رهبری

تئوری مسير – هدف

تئوری های نوین رهبری

تئوری مراوده رهبر – عضو

تئوری مراوده رهبر – عضو

رهبری عطیه الهی ( کاریز ماتیک)

رهبری مشارکتی

رهبری خدمتگذار

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید